Nuffnang

Monday, August 28, 2006

Aktiviti2 Cuti2 GaJI

Photobucket - Video and Image Hosting
aku bersama kekawan lepak kat daratan batu pahat...Yang mana terdapat tugu batu dipahat..Duk sini tahap cipan dah ..tu Ajer aktiviti yg dilakukan bila boring ni...tu sebahagian tapi tak selalu ler...bila kumpul reramai baru pi sana ..nak harap aku pi sorang mintak maaf ler...mmg aku tak pergi...
Photobucket - Video and Image Hosting
Keesokan petangnya, aku sebagai pengurus bagi pemainan bowling lak..main sampai tergolek janji lepas tension ni...dah lama tak main sesama kekawan ni...
Photobucket - Video and Image Hosting
Hari ahad aku pi melaka tolong sepupu aku pindah barang dari JB hingga ke Melaka..banyak tempat best ler kat melaka ni..seronok nya tak terkata eh...lah ler sepupu aku duk dekat pantai lagi eh best...

2 comments:

damnlyweird said...

asal gaji je cuti, asal gaji je cuti....

nuu_OL said...

dah lama ta k ke melaka