Nuffnang

Monday, February 26, 2007

Apa Dalam Fikiran Aku Sekarang

1.Sampai bila aku nak tinggal kat Johor..
Adakah sampai pecan
Sampai ku menutup mata
kekadang aku putus asa duk sini.
kekadang xtahan
aku boring duk sini

2.Bila agaknya aku akan kahwin
Skrg masih solo lagi..
sampai umur 30 tahun baru kahwin
Alasan xckp duit ker?
ke xder org nak kat aku kut?
Nak suh keluarga carikan..

3.Bila aku nak sambung belajar
dah rasa senang kehidupan sekarang kut
tapi aku kena sambung
kalau aku smbung ape aku leh ngan benda tu..naik pangkat..ummma
Aku dah malas nak belajar..

4.Bila plk nak rasa bercinta plk ek?
Ramai org xsuka aku daa
aku pun xtahu aku ni jenis mcm mn..

5 comments:

nuu_OL said...

ape dalam fikiran aku sekareang??lapa..nak makan..mak masak ape erkk heheheheh:P

FaDLi a.k.a Mr.StitCh said...

yg penting sabau2.. mgkn ade hikmah d sbalik yg berlaku.. kdg2 semua tu kebetulan dan dugaan hidup supaya kita berusaha..(",)

dav_perantau said...

nurul->masak meegi ajer,senang,cepat dan ringkas..

dav_perantau said...

fadli-->mgkin eh ..aku sabau ni..huhuhuhu...thk

wan sajidah said...

sabar2...nak smbg..smbg..x mo smbg..keje..:p