Nuffnang

Monday, December 01, 2008

Assalamulaikum...

Berbulan dan berjaman tak sentuh blog aku...Bukan sibuk pun buat2 sibuk ajer...Sejak lama kekawan blog kebanyakkan berhenti aku mula malas nak mengupdate blog tapi aku sentiasa masuk melawati blog kkewan aku yang lain...
Xtahu nak citer aper dah sekarang, sekarang musim cuti pelajar jadi agak releks eh skit....aku cuba bersihkan blog aku dah bersawan ni..hahhahahaa....
Aper aku nak cerita ni agak peribadi skit eh...Aku jarang cerita pasal peribadi dlm blog..
Pepagi td, aku terdengar suara mak aku panggil aku tanya dah solat subuh ker blum..biasanya kalau kat kg biasanya mak aku gerakan aku bangun padahal aku dh bangun...Kalau boleh pas solat subuh dia xbagi langsung aku tidur...Tapi tetap juga tidur...hahaa
Banyak betul kenangan manis dan berharga bersama family aku....Mak ayah banyak berkorban utk membesarkan...Persoalan sekarang setakat ni aku rasa blum dapat membalas jasa utk family aku...
Sekarang aku mengalami masalah menentukan teman hidup aku, mak ayah aku sangat berharga aku dapat jodoh yang berasal tempat tinggal aku...Kekadang aku terfikir juga kalau jodoh aku ngan org luar mcm ner lah perasaan diorang..sekarang mmg aku ada mempunyai pilihan hati kat luar tapi hol ajer...aku cuba juga cari org yang family aku mahukan...Tu ajer cara aku membalas jasa diorang...
Aku tak tak salah kan diorang juga, diorang berpikiran panjang diorang risau..jika aku terus ngan jodoh yang jauh kemungkinan umah aku tinggal hanya tinggal diorang ajer....Bukan nya aku tak balik terus tapi kalau boleh raya aku kena ada sebab family aku dari keluarga yang kecil dan kemungkinan 2 org akak akak agak ssh nak balik....Hanya harapkan aku ajer sekrang ni....
Kekadang aku terpikir juga, mcmner lah aku leh terkena kat aku masalah ni....usaha ayah aku yang membuatkan aku segan utk meneruskan hubungan aku dengan seseorang tu.....
Malas nak pikir pasal ni..........terhenti dulu nak sarap jap..

3 comments:

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

ehem2..:D

enomat said...

huhu..sayu nye baca nukilan ni..huk2

dav_perantau said...

sayu koo mino supa di pagi raya gitu eh..sabar lah mino..hahahaah