Nuffnang

Wednesday, December 30, 2009

Penutup 2009 part 2

Pepagi ni tanpa aku sedar aku dah lama xbuka friendster dan sebenarnya dah lama beliau tu htr mesej kat aku tapi aku buat tak tahu sebab kat friendster biasanya kebanyakkan iklan yg ngarut2. Tapi hari ni aku tergerak hati nak buka, perchh... mesej dr beliau, bila aku baca rasa nak nangis pun ada...aku tetap rasa bersalah dlm diri ni...walaupun aku xberhubng ngan beliau aku masih mengetahui perkembangan dr pada kawan aku...aku mohon maaf bebanyak sekali lagi kat beliau..aku harap dia tabah kehidupan dia sekarang..kita dah xleh putar masa kita sekarang, beliau dah milik org lain...adakah salah aku menyebabkan beliau terseksa, aku tak pasti..tapi dr kawan aku citer mmg dr aku.....aduss..tamparan makin hebat utk aku sekarang tabahkan hati aku ....cukup citer pasal beliau
Semalam mmg aku xder mood juga sebab aku dapat satu berita salah sorang kawan aku dapat tukar balik negeri dia, skrg tinggal aku sorang kat sini...apasal org lain senang ajer dapat pindah..apasal aku ssh sangat..rasa hiba lak, bila impian aku di capai org lain...aku pun nak merasa juga perasaan gembira tu ...
pejabat aku sekarang agar huru hara sekarang, dgn berbagai berubah pentadbiran..kepala aku semakin pening dgn perubahan ni..mgkin mengambil masa yg lama utk mengubah semua tu...aku rasa pat kerja aku ni makin panas maksudnya xder dah nak ngular, kena naikkan diri sndiri, kena berlakon, kena belajar bodek bos...wajid ke aku nak buat semua tu...kalau xbuat semua tu, nnti nama naik sebab xbuat kerja sebab aku asik duk dlm bilik ajer...dia xtahu kerja aku mmg dlm bilik..tapi kali ni dia nak aku selalu jupa dia walaupun aku xder kerja...kira tujuk muka ajer dlm sehari 3 kali...kena pandai bodek...sebelum ni pun nama aku dah naik sebab asik duk dlm makmal ajer..(mmg kerja dlm makmal nak buat mcm ner)..tabah tabah...
sebenarnya banyak menda berlaku dlm 2009 ni...tapi xsempat nak habiskan semua sekali..
Jadi aku berharap 2010 tahun yang terbaik utk aku....semoga semua impian aku tercapai..aminnn


p/s: kepada kekawan selamat menyambut tahun baru.....

2 comments:

feresa~* said...

semoga segala impian jd kenyataan..Ameen~**

dav_perantau said...

harap mcm tulah hendaknya..eheheh