Nuffnang

Tuesday, August 31, 2010

Kecewa Sesangat

Aku terlampau rindukan Arwah tok aku....Masa hayatnya dia lah tempat aku bercerita...Tapi sekarang aku dah tiada sesiapa ...Bila saat2 mcm ni aku amat memerlukan seseorg utk hiburkan hati yang lara ni...

Aku ingatkan bila ada masalah kita leh kongsi dgn mak ayah tapi sangkaan aku salah..xsemua perkara leh kongsi bersama mak ayah..Jadi kena lah memilih...Jadi kau dah besar panjang kau stel lah sendiri sampai selesai...hahaaaha padan muka.....

Wawawa kecewanya aku.....


p/s: Aku kecewa tahap cipan sekarang ni....

4 comments:

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

huhuhu...sabar2..jgn kecewa sgt...mgkn ada hikmah di sblk kejadian...

ENoMaTSeNsEi said...

rilek la be...demo kang kaunselor...msti leh kawal emosi...hoho

dav_perantau said...

wan sajidah--- tengah bersabar..dah insafkan diri sejak tgk Arwah en jaja...mintak2 dapat lah tgk aper hikmahnya tu...


mino....aku pun manusia juga wess..kaunselor pun ada jiwa dan perasaan juga,,,tapi aku cuba kawal dah ni..alhamdulilah ok doss ni.

Marzra said...

kekecewaan dn kesunyian lumrah dlm kehdpn..