Nuffnang

Wednesday, March 09, 2011

Rahsia

Gambar xder mengena dgn cerita ni...tapi bila aku tgk gambar ni aku akan ketawa....mcm ner lah jadi mcm ni.....Peliknyaaaaaaaaaaa kalu org puan bawa kenderaan ni..

 Apasal lah aku ni sekali nak tulis ajer kat blog ni jadi malas gila, tapi dlm kepala otak ni mcm mcm nak cerita...Kalau dapat pembantu tolong updatekan blog ni ..beh beh ..pasni dah xder lah kesalahan ejaan dan tatabahasanya...
Kali ni nak cerita pasal .............ermmmmmmmmmmm
Rasanya sudah sampai  masa untuk aku umumkan sesuatu ..Tapi agak awal untuk aku melafazkan semua ni(xtahu lah mcm malu malu meow meow gitu)hahaha...gelenya wess...
Rasa baik aku releks dulu, kalau bagi tau awal pun bukan dapat aper pun...

Nnti aku cerita lain kali....Tolong ingatkan aku..hihihihihi......
sesiapa yang dah tau.....rahsia antara kita........

8 comments:

N.O.L.I.D said...

bila aku baca entri mu nih rasa mcm nk ucap tahniah jah..x tahu bakpo..

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

apa main rahsia2 nie!!!

dav_perantau said...

nolid nak ucap tahniah doss ko....mu dapat rasa ko......aku pun nak ucap tahniah juga ko mu ..

dav_perantau said...

rahsia antara kita ajer...nnti rahsia nya akan diumumkan juga

N.O.L.I.D said...

mu nak ucap tahniah ko aku sbb apa??

dav_perantau said...

sebab nak ucap tahniah kepada mu kerana sudi masuk blog aku

N.O.L.I.D said...

yer lahh...mu jer x sudi massuk blog aku...blog aku blog lekeh2 jah...huk3

ENoMaTSeNsEi said...

rahsia gapo eyh set dye ni,,hoho