Nuffnang

Wednesday, July 26, 2006

Doa ku

Photobucket - Video and Image Hosting


"Ya Allah, selamatkanlah umat Islam yg sedang sengsara diPalestin,
Afghanistan, Iraq, Chechnya serta diseluruh pelosok dunia
akibat dari angkara mungkar dan kekejaman musuh musuh Mu.
Peliharakanlah mereka, lindungilah mereka, kasihanilah
mereka dan berikanlah rahmatMu ke atas mereka"

Amin, ya Rabbal A'lamin."
May all of us get His blessing.



Sayyid Hassan Nasrullah, Pemimpin Hizbullah Lubnan. "Buat masa ini, kami belum memerlukan bantuan sukarelawan, senjata atau wang. Wahai saudara2 kami kaum muslimin, bantulah kami dengan doa dan munajat setiap detik saudaramu untuk kemenangan Islam dan kehancuran Israel. Bacalah Qulhuwallah setiap masa diselangi La Ilahailla Allah sambil memusatkan ingatan kepada kehancuran Israel". Sebarkanlah wahai saudara2 kami.

4 comments:

nuu_OL said...

(kalau lah melaysia ni kena perang.tak tahulah kan macam mane .....lagi satu tkasanggup ghawer nak tdgr cite preang israel ke atas lubnan..rasa sakit aje dada nie kalu dgr.sebab tu cikgu mmg respek kat pejuang hisbullah sebab diorg berjuang depan mata.tak takut..

nile said...

semoga Allah selamatkan seluruh umat ISlam di dunia... selagi dunia berpaksi pada US... selagi tu tak aman dunia ni...

Anonymous said...

Keep up the good work compactflash pro card 1gb http://www.asian-dating-3.info/Build-your-own-sex-toys.html Levitra+story rocking chairs fine furniture latin lover playboy tv Bmw dealer raleigh nc Per pay marketing promotion ppc strategy click Buick skylark 1969 m sc distance education Search yahoo comsearch p xxx clips free Renault r2fc cars Swot report call center aeron office chair Vioxx bextra and celebrex george washington craver bentley Book shelves step by step Banks offering real estate mutual funds

Anonymous said...

What a great site » » »