Nuffnang

Tuesday, July 04, 2006

Pembedahan amiNG 5/7/06

Pagi ni puk 7.30 aku dah datang kerja dah....datang awal sebab puk 8.15 aku kena hantar kawan aku pergi hospital batu pahat...sebab keesokannya dia kena buat pembedahan kat kakinya sebab salah satu jari xleh nak bengkok..aku kuar pejabat tak buat pergerakan pun...aku pergi ajer, bukannya lama...sebab esok aku mmg aku cuti...berkorban untuk kawan sebab aku ngan dia ni perantau kat tempat org...keluarga nya pun tak datang..bahaya juga xder orgkan..takperlah masa ni masa dia suatu hari nnti masa aku siapa tahukan...

Aku sebenarnya tak leh nak bayangkan esok ni..mcm mana ler dia kat dalam tu....perch mesti sakit...td aku hantar dia sampai masuk wad, aku leh eh tgk dlm tu mmg semua pesakit serius..semua kaki tergantung..Ya Allah xtahan aku nak nenguknya..memacam eh..dgn bau hospital mcm tu..aku dah naik pening dah...aku risau ni, malam esok kena teman dia..aku masa tunggu dia pembedahan tu aku tak kisah cuma...malam tu aku tidur sebelah pesakit yang serius....aku rasa mcm tak boleh tp aku kician lak kat dia ni...cuti dah ambik..aku tabahkan ajer..

Tak silap aku eh...pembedahan esok pagi kut..jd aku pi pagi eh...terpaksa serah tugas aku kat kawan aku..(maaf ya terpaksa menyusah kan kat kau din)...td mici ambik tekanan darahnya ajer kat kantil,tekanan darah dia okies eh 121 mmgh...

Dan jadinya...esok aku tak online eh....sebab aku cuti leh eh melepak kan diri di hospital..kut kut ada jodoh ngan mici mana tahu..sebab hospital batu pahat ramai mici pelatih huhuhuhu..kebanyakan mici pelatih kat sana dari pantai timur...Tapi aper2 pun doakan keselamatan sahabat ku esok.....WAwAWaWWAWA esok kena tidur kat dlm hospital...

2 comments:

Asmadi said...

semoga member demo selamat amin..meh balik kelate ngan kawe!

dav_perantau said...

terima kasih ..mmg dia nama amin pun...hahah selamat amin..xpolah eh lain kali eh madi..