Nuffnang

Tuesday, September 05, 2006

Kenariah Vs Jebon

Merdeka dah lepas....

Aper lagi ek nak setel bulan ni....

Minyak Hitam utk bini aku kena tukar ni.....kenariah..(biasa dah berkahwin ngan kenariah kena jaga ler)...
setakat ni dia tak bagi masalah kat aku lagi...jasa dia kat aku pun masih sedikit cuma berapa kali ajer teman aku balik kg...tapi dah kira besar juga tapi sekarang ni kenariah cepat haus ler ..dah ler minuman dia mahal sejak Perdana Menteri baru...dgr katanya PM nak naikkan lagi....Mati ler aku nak kena sara bulanan kenariah lagi....gaji dah ler ciput ajer...kalau mikir mmg xsempat...bulan 11 ni kena bayar insuran nyawa kenariah..xbayar terputus lah cinta ku kepada kenariah..kekadang Jebon cemburu ngan kenariah sebab aku layan dia lebih....seminggu sekali lak tu aku basuh belai dia..kkadang aku tak bagi masa pun kat Jebon..aku guna masa memerlukan ajer....
Tapi Jebon tu penting juga kat aku sejak minuman Jebon dan kenariah dah naik...aku bw kenariah masa nak jejalan jejauh ajer...sebab kenariah leh bagi pelindungan kat aku...tapi aku ngaku aku lebih sayang kat kenariah...Aku sekarang tgh usaha nak masuk kenariah dlm spa bagi dia cantik tapi duit dah kurang...aku tgk kenariah dah mcm biasa ajer..xder perubahan langsung..hari tu ajer..aku bagi pelindung cahaya matahari kat dia..takut dia panas ajer..
Kenariah oh kenariah..
Cinta aku tak kan padam buat mu..
korang nak tgk bini aku tak..
korang jangan kutuk lak ..
kalau dia tak cantik yaa..
Gambar Jebon xder lah plk nak letak..
lain kali aku letak yaaaaa...


Photobucket - Video and Image Hosting

4 comments:

Asmadi said...

waaa cantik kenariah kau huhuu ..!!saja jah .!!

dav_perantau said...

ya ker..har har har...

sajidah said...

cunnya...keta dia..

sajidah said...

cunnya...keta dia..