Nuffnang

Tuesday, October 10, 2006

Kad Raya




Penatnya....terasa sangat puasa bulan ni amat cepat...tapi aku penat ajer...biasanya tak macam ni...lepas buka puasa tunggu Isyak mesti terbabas tertidur...pastu sedar2 kawan aku gerakkan gi masjid...mujur kawan ada kalau tak ....tak pi terawih eh ni...Tapi semalam gi terawih teringat yang shai cakap dia nak hantar kad raya...gi tgk2 kut2 ada ....pastu jupa...terkejut juga akukan...shai hantar betul2 tgk setem wilayah persekutuan tapi chop parit raja....xsabar nak buka ni...buka buka hah..
Rupa2 Sajidah huhuhuhu...Makcik yang selalu pi pejabat aku ..hahahhahha...jangan marah makcik jidah...

Ucapan :-

"Terima kasih buat Makcik Sajidah kerana sudi menghantar kad raya kat saya....Saya pun nak ucapkan Selamat hari raya juga dan happy sokmo....Dan minta maaf Zahir kut kut ada terasa hati ngan saya ni....biasalah menda kita buat kekadang tak nampak...huhuuhu...tahun depan hantar kad raya bunyi boleh...huhuuhuhu.....Nnti balik raya ni bawa ler kuih paling best kat Perak tu Yaaaa....Jangan lupa....Masa raya jangan makan banyak2 kang balik sini...saya tak kenalkan...huhuhhuhhu...masa ni leh kutuk nnti raya kita mintak Maaf yaaa...Okies Sajidah....peace"

1 comments:

sajidah said...

sorry mu di terima.. kwn kalo xde menyakitkan hati kwn lain x best ar hidup berkawan..lagipun apa yg teruk sgt awk penah wat kat saya sampai saya sakit ati...rasa2nya xde..glad be ur friends..