Nuffnang

Thursday, October 19, 2006

Selamat Hari Raya

Hari raya dah hampir nak tiba, segala persiapan blum buat lagi ni...adus....Setakat ni ler, aku hanya beli kerepek ...hampir Rm 100 juga aku beli kerepek tahun ni...Aku pun tak pasti apasal lah aku leh terbeli lebih pulak...mungkin syok sangat duk tgk org lain beli, aku pun beli....tapi semalam aku ada beli sehelai baju, saja beli duk pakai baju sama ajer...semalam juga aku ambik sepupu kat senai...alhamdulilah sampai ngan selamat eh....mungkin hari ni, hari paling last utk bulan ni ..hahaaha dlm puk 3.00 pagi aku dah nak gerak balik kelantan dah....ho ho ho ho balik kampung....Kician kat bini aku(kenariah)sebab muatan kali lebih ramai ..lelebih lagi bawa kerepek..hahahha..Aku dijangka akan bertolak dlm puk 3 pagi, had muatan 4 orang termasuk aku....mungkin mengambil masa 10 jam or 11 jam nak sampai sana......
Disini aku nak ambik kesempatan nak mengucapkan Selamat Hari Raya kepada :-

  • Muatturun

  • Madi

  • sahabat

  • faisalrahim

  • herryzal

  • Honey

  • Pembantu Tok Ngulu Msjbox

  • muqreez

  • Nile ATM

  • Anga N9

  • Anis

  • sajeaje/Zam

  • Nizie

  • Sodep

  • Atul

  • Eyah

  • PENGKRITIK BLOG

  • UstazMuda

  • Nashrex

  • Strike(P.Mas)

  • CD

  • Jebat
  • 1 comments:

    striker said...

    Terima kasih, susah-susah je letak nick saya dalam list ucapan hari raya. :D

    - SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI -