Nuffnang

Monday, March 17, 2008

Cuti2 Malaysia

Selama 4 hari aku menghilangkan diri.. 4 Hari aku menyibukan diri walhal xsibuk pun sejak hari Selasa aku tempuhi peperiksaan PTK(Penilaian Tahap Kemahiran). Ni kali pertama aku ambik PTK ni, sebelum ni ramai yang ajak suh ambik tapi aku malas... Aku tak baca buku pun masa ambik tu..aku dah tau mmg xakan lulus punya kalau ambik sekali ni...Mmg dia ada kotar utk luluskan kenaikan Pangkat ni...


Lepas ajer ambik periksa tu terus aku bergerak ke Temerloh Pahang umah mak saudara aku sebab ada kenduri sambil tu nak ambik mak ayah aku kat sana. Diorang pun datang dari kelantan naik keretaapi. Mmg dah ada perancangan pun mak ayah aku suh aku bawa dia pi jejalan umah anak anak dia duk kat pd dan nilai..Jadi aku sebagai pemandu ler ni...dah biasa pun..


Keesokkan ptg terus aku pi nilai dulu, malam juga sampai kat sana.. dah hari kedua...hari ketiga trus pi pd plk umah akak aku ni...Situ tak tidur eh..kejap ajer....ptg baru tolak ke batu pahat singgah kejap kat Melaka umah saudara aku tu..Puk 9 Malam baru sampai batu pahat..Akhir sampai juga hajat bapak aku nak dtg umah anak bujang dia..hihiihihi..









p/s: Gambar kat bawah ni xder mengena dgn citer kat atas.....Aku rasa dlm banyak2 gambar ..gambar ni paling bermakna bagi aku....aku dapat rasa, aper tergambar...Ya Allah hibanya rasa.....Cuba tgk dan tenung ...Anda juga akan rasa aper yang aku rasa bila tgk gambar ni..



Penuh dgn Ikhlasan....

3 comments:

arsaili said...

lama tak ke mari..sihat ker fiz...

faisal said...

bro, lama aku tak melawat ko kat sini..moga sihat2 hendaknya ye..:) waa, aku rase gambar tu mmg menggambarkan emosi yg begitu mendalam skali..asal tka buat betul2 ujian PTK tu bro?

dav_perantau said...

salam, arsaili...tu pasal kau lama tol xdtg ek..aku sihat ajer..


aku sihat ajer, cuma sibuk sikit2....ah ha....aku malas nak buat bebetul..aku nak suka jawap soalan ni...hahaaahha