Nuffnang

Tuesday, March 31, 2009

Bertunang

Hahahaha..tgk tajuk mcm aku ajer nak bertunang sebenarnya tak sama sekali...Saja nak bagi tau kawan aku dah beetunang dan akan bakal kahwin...Dan ada yang dah kahwin dah dapat baby juga ada kekawan yang mengalami keguguran..bersabar lah tak der rezeki lagi...

Yang menjadikan isu sekarang ni..asik dgr cerita org ajer nak bertunang nak kahwin ..aku bila lagi ni...hahahhahaha.....Jawapan akan diketahui bila sampai masa nya...hahhahahha..Tolong doakan utk aku ya...



Ni nite dah bertunang bulan 2 hri tu ....tahniah tahniah.... 
Hah..ni minah london xder lah ni Datin Zara Che Aziz nak kahwin upaya...dh lama hdup berbujang akhir bulan 6 ni nak kahwin daa.....Tapi dia dah siap semua barangan kahwin bersemangat gila...Asik cerita kat aku banyak bertol duit dia habiskan utk beli barangan nak kahwin...Saja dia ajer nak bagi aku naik semangat cepat cepat kahwin....Tapi xkisah eh, org cakap hero dop gaduss..

5 comments:

arsaili said...

salam....baru nak ucap tahniah..org plak rupanya bertunang

EnOmaTSenSei said...

haha...btol tu en.apis...asyik dgr n gi bekwoh org je..bilo plok giliran kito..haha

dav_perantau said...

arsaili..sabar ajerlah..kita bagi laluan kat org lain dulu eh..hahhhahahah...



mino
mu lah nikah mino kijo sedap dos..cikgu lak tu..ramai org nak masuk minang mu..mu milih sangat kut

EnOMaTSeNsEi said...

alos la en.apis...supo tu lo jah kijo gapo pon...mung dlu la nikos..mung kang senior aku..kijo lamo doh..haha

dav_perantau said...

mana boleh gitu.....dia xleh nak kira gitu eh..loni sapo ada gewe doss..mu ker ada gewe doss....mu xdop pitis xpo..mu leh pinjam dgn epul..hari tu disanggup nak bui pinjam wess....
aku xtahu bila nass ni...