Nuffnang

Wednesday, August 12, 2009

Surat Dari Jauh


Pepagi tadi turun ofis nak tgk surat tetiba ajer dapat surat agak jauh ni Uk....Huk HUk aku dah tau dah dari siapa ni...Terharu gila bila dapat hadiah dari Akak ku  jauh nu disana....Akak aku ni lain mak lain bapak eh...Tapi dia mcm aku akak dah...Naik segan juga aku dgn dia, dia baik sangat...ssh nak cr org mcm dia...kalau leh jadi adik ipar kan bagus...baru leh jadi akak betul...hahahahahahha..mengarut dah aku ni....Akak terima kasih hadiah ni....cepat cepat lah balik...xsabar nak panggil akak doktor ni...hehehehe...

Korang nak tau tak aper dlm sambul surat, barang nya special...Jom kita tgk

@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@@
Gambar kurang jelas eh






p/s: Terima kasih akak

5 comments:

TokNabe said...

Untung dapat hadiah. Tanda persahabatan dan tanda ingatan.

dav_perantau said...

aH HA....toknabe nak hadiah juga ke?

Ellie said...

wah..ariva..va..dapat hadiah..bestnya...fridge magnet ker keychain tuh?? best lah dapat hadiah..

dav_perantau said...

fridge magnet...hehehehhehe....best sangat..

Ellie said...

k ellie pun sebenarnya collect gak fridge magnet...tapi beli senirik jer tadak plak orang bagi huhuhu...esp beli masa g UK ari tuh!!!