Nuffnang

Tuesday, October 02, 2007

Buka Puasa

Bulan puasa dah nak tamat hanya tinggal 10 hari lagi ni...Sempat juga eh buka kat kedai ...makan besar eh juga...


Tunggu makanan yang dipesan...lambatnyaaa..
dah sampai terus layan ..dah tak ingat dunia dah pot ni..
layann........
Terima kasih eh kepada kekawan kerana sudi ajak aku buka puasa kat kedai...Boring juga buka kat umah ajerkan....Bila dah buka kat kedai ni selera makin bertambah lelebih lagi makan kegemaran aku iaitu tomyam....aper pun xleh kalah tomyam masakkan mak aku eh...Kalau kat kedai hajinamoto letak banyak..tapi mak aku dia masak tak letak hajinamotor tetap sedap....org cakap air tangan ibu berkat tu jd sedap masakan tu....ahakss..

6 comments:

arsaili said...

wahhh sedapnya fiz...my fav food tuh....

singAsong said...

Rindu la dengan masakan Thai

Muqreez said...

Selamat berpuas..walau aku tak berbuka kat kedai pun..tetap mcm mkn kat kedai gak coz beli kat luar gak...ajinomoto tuh dah wajib

nuu_OL said...

jgn gunakan pak aji naik moto(ajinamoto) sebab mmg tak elok..mmg tul air tangan ibu tu lain rasanye:D..

dav_perantau said...

arsaili--->sedap wow...tapi sayang dia letak nasi skit ajer eh...


singasong--->kat kawasan tempat tinggal singasong xder ke masakan thai ni..

muqreez--->selamat berpuasa muqreez lama tul xdtg sini ek....alah sana ajer kos beli ngan masak kat umah ni sebenarnya...ahaks..cuma pandai ke tak ajer masaknya...

cikgu--->ah ha mmg xelok guna pak aji tu leh luruh rambut ni...bila cikgu nak belanja saya ni...

faisal said...

waaa, bestnya bro dapat mkn camtu,huhu...aku je tak sempat mkn ngan member baik aku bulan pose kali nih,huhu..masing2 bz je..