Nuffnang

Wednesday, September 26, 2007

Menu

Menu aku sahur pagi td....


Alhamdulilah sejak puasa ni aku xpernah tinggal lagi wlaupun makanan sahur hanya sekadar air dan biskut ajer..aku tetap bangun..Gini ler nasib orang bujang pastu jauh ngan keluarga ni...Makan aper yang ada ajer..Kalau kat kg ni, makanan sampai penuh meja tu baru sahur, kalau waktu berbuka terpaksa buat 2 meja sebab xmuat nak letak makanan..haahahhahha..Nah amik kau..duk umah sewa bukan setakat meja xmuat letak atas tapak tangan dah muat...hahahhaha

Biasa menu berbuka kat Johor..

Balik kerja masak Nasi, manakala laut beli kat pasar ramadhan motif masak nasi tu takut xckp ajer kalau masak ni leh juga tambah2 ...air beli kat sana juga...makan buah kurma dan beli kuih sehinggit tu pun sduah memadai utk aku duk berdua ni..berdua hah....kawan seumah ler....

Bila waktu sahur plk..

Sahur ni sedih skit....layan seseorang ajer...kawan seumah aku tu jenis tak sahur jadi aku sorang ajer bangun puk 4.40 waktu biasa eh tu..bangun mandi masak air....buat air makan ngan biskut kekadang burger atau nasi dah dibungkus siap2..ahaks...

Siapa kekawan blog nak ajak berbuka puasa sesama ni...

5 comments:

arsaili said...

salam ..lamaya tak leh masuk bole sdr nih...faham rasa sahur sorg2..sob3x...sedih je..ajak berbuka sama2 jer? napa tak ajak sahur sama2..lagi thrill..uhuhuhu

faisal said...

alahai, siannye aku tengok bro..agusla ko tak tinggal sahur, besar pahala sahur ni..:) sabarla bro, sok kalau ko dah kahwin meriahla umh ko nnti,hihii...

wan sajidah said...

isk2...xkan makan meggi pg2 kot...siannya...xpe2...nanti blk kmpg mkn byk2...:D selamat berpuasa...

shakirah said...

Salam ...Hehehe...Tahun ni org bukak pose n sahur full kt umah..same2 ngn fmily. Sbb org kje dkt ngn umah..hihihi...
Xpe.. nnt balik raye awal sket, dpt la buka ngn fmily.

dav_perantau said...

shakirah--->mcm tu lah shakirah....tapi taun ni balik lambat ada hal skit...

wan sajidah--->makan meegi eh ..bini xder lagi..xkan nak suh kenariah tolong memasak kut...dia dah sumpah jd besi nak wak mcm ner...

acai--->alhamdulilah....ajaran dr keluarga...doa2 ler aku cepat kawin,,

arsaili--->dah cuba buka kat kedai ngan kekawan utk sahur ....xbest eh...