Nuffnang

Tuesday, September 18, 2007

1+1+1=3


ISMA + SHEMI
=
FATIN AUNI FARHANAH

Bila dah kekawan semua dah kahwin, aku dah mula risau lak...Kekawan dah dapat anak dah...Aku masih single lagi....Bila duk seseorang ada juga pikir pasal jodoh...org cakap nnti dah sampai jodoh tak kemana...Bila tu yaa...
Dipikir2 balik rasanya masih muda lagi kut...aku rasa umur aku ni amat sesuai hidup berumahtangga ni ..Aku tak risau sgt sebab 2 org kampung blum kahwin lagi. yang sebaya ngan aku ..Dulu masa kecil dulu kami selalu bertiga..Aper2 hal mesti bertiga...walaupun kami keluarga xsama...aper2 hal mesti dapat sama..kalau salah sorang beli basikal baru, mesti yang 2 tu akan dapat juga....kalau nak bersunat pun bertiga...
Tapi sekarang semua dah berpecah semua dah ke arah lain2....Takkan ler kahwin pun nak buat sesama kut.....setakat ni keluarga aku xmengungkit sangat pasal kahwin ni...sebab 2 org lagi senyap lagi...
Tapi aku balik hari tu.....adalah sikit bicara pasal ni..sebab salah sorang dari aku bertiga ni .... ada dgr2 maknya nak carikan jodoh utknya....aper lagi ada juga soalan2 bocor aku dapat..ahaks..kau dah ada berpunya ke blum???aku kalau soalan bocor, biasanya aku cepat tapis..selamat eh..
Kalau betul salah sorang kahwin kemungkin 2 lagi akan turut serta kut....hahahhahha....Minta2 dipercepatkan Jodohnya...

8 comments:

faisal said...

bro, aku doakan ko cepat dapat jodoh dan dapat anak2 yg baik yang berjaya dunia dan akhirat,hehee..*cakap org, akupun entah bila nih,huhu..kalo aku mintak alamat ko tu, amksudnya aku nak kawinla tu,hiihi..tungguu..

faisal said...

bro, aku doakan ko cepat dapat jodoh dan dapat anak2 yg baik yang berjaya dunia dan akhirat,hehee..*cakap org, akupun entah bila nih,huhu..kalo aku mintak alamat ko tu, amksudnya aku nak kawinla tu,hiihi..tungguu..

shakirah said...

Salam ....Hehehe...Soklan tu iyelah soklan favret bagi org2 tua. So , elakkan bertemu ngn org2 tua.. HIhihhi...

Eh, ade ke petua nak hilangkan parut kena getah bacang tuh..? Klu ade share la..Byk phala tau..

dav_perantau said...

faisal--->terima kasih..moga doa kau termakmul..ahaks...
mcm dh dekat ajer acai...sebelum aku g masa kau kahwin nnti leh tak aku g dulu...nak jejalan...

shakirah--->ah ha..kalau nak petuanya....xsilap guna bio oil..minyak tu leh menghilang parut..tapi mahal skit dlm 33 hinggit harganya....kalau nak skit mai kat umah ada ser...ada kawan punya nak hilangkan parut oprate dia..

arsaili said...

InsyaAllah ada la jodoh tu nanti..ehehe..dah kawin nanti org tanya plak bila nak dpt anak..dah dpt anak pulak org tanya bila nak tambah lagi..bla2222...

wan sajidah said...

erm...sy rasa awk kena cpt kawinlah...dah sesuai sgt dah..nak tggu apa lg...lelaki elok kawin awal.. :) nanti jgn lupa jmpt walaupun nanti sy dah xde kat sini... :D

faisal said...

bro, bilaaku tengok balik akupun camtu gakla, member aku sorang dah kahwin, sorang lagi dah bertunang, aku je masih single lagi,huhu...pening gak mikirkan,hehe

dav_perantau said...

acai--->kau xyah risau ...kau ckp lengkap eh..dahlah macho baik lah tu.... petik jari ramai awek nak kat kau tu....:P
aPELAH ajak yaa aku ni, walaupun kenal dlm blog ajer...ahakss