Nuffnang

Monday, September 10, 2007

Mak Saudara Datang JB





Semalam puk 9 pagi gerak pi johor Bharu ngan kawan aku...Tujuan pi sana mak saudara aku mak nah dtg johor ...dalam puk 10.30 dah sampai Larkin..aku lewat skit sampai, biasa perjalanan batu pahat ker johor bharu mmg jauh sesangat...
Mak saudara aku datang sebab teman anak nya temuduga kat jabatan perhutanan sebagai pengawas hutan tak silap aku...
Aku bawa eh dia g jejalan kat pasir gudang umah sepupu aku kejap sebab aku kena htr mak saudara aku umah kawan anaknya dlm puk 4.00 ptg sebab kwan nya balik kampung plk...
Dah lama tak jupa sepupu sorang ni...akhirnya sampai juga umah dia..masa sama umah ada anak saudara bini dia sambut bestday ke 2 tahun...Makan lagi..Makan dan terus makan ajer....kek coklat


Dah setel mak saudara aku htr umah kawannya..aku terus balik pastu sempat singgah makan burger king hahhahhahaa....



Makan lagi...


Makan sampai habis.....

Donat ni bukan aku yang beli tapi kawan aku yang beli...dia cakap nak bagi kat kawannya...aku tgk mmg best eh....






3 comments:

faisal said...

waaa, bestnye bro jejalan gi JB sane..rindunye nak gi sane,huhu..:) dulu 4 tahun duduk dibumi JB tu,hihi..:) aku pernah skali je mkn burger king..sbb takdela kat area sini..teringin nak merasa lagik,hehe..pe kata blanje aku?hihii

dav_perantau said...

penat drive jalan jb ni...mai sini aku duk kat b.pahat dah jauh...burger king aku pun kali pertama juga makan tu...best juga..nnti kau nk mai aku belanja eh...bab makan2 aku tak berkira sangat...jom..

wan sajidah said...

ye ke x berkira??hahahah..kalu mcm 2..leh ar belanja...