Nuffnang

Friday, December 28, 2007

Malam Akad Nikah

( klip pada gambar utk besarkan)'
Ni malam akad nikah akak aku...malam dapat org baru...suasana biasa2 saja....dlm masjid kat kampung...kat belakang masjid air banjir semakin naik..pastu masjid kampung semakin banyak bocornya....hujan malam tu tak henti...siapa suh kahwin musim hujan..kan dah alami saat saat tu...
Walaupun majlis berjalan lancar ngan sekali angkat nikah...nak letak gambar pun xder sebab aku jd jurukamera sorang lagi kawan aku jadi juru video.....
Bersambung lagi......


3 comments:

Muqreez said...

hang bila pulak?

eldos kinetic said...

PRONOTON
Diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan dan ekstrak herba yang berkualiti tinggi dengan kandungan bioaktif yang dikekalkan dengan baik melalui proses ekstraksi farmaseutikal berteknologi tinggi. Ia telah diformulasikan khusus untuk membantu terapi semulajadi bagi masalah-masalah genito-urinari. Ia digunakan secara tradisional sebagai pemakanan untuk lelaki bagi mempertingkatkan daya seksual, keinginan seks dan kesihatan menyeluruh.

Kesan Pengambilan Pronoton
Pengamal-pengamal MayFirst Pronoton akan menikmati dan merasakan segar dan bertenaga serta ciri-ciri kelakian yang hebat. Mereka dapat merasai peningkatan kesihatan menyeluruh melalui perubahan positif terhadap sistem aliran genito-urinari sehingga dapat menikmati peningkatan dalam daya seksual dan keinginan seks.

ANDROMAX
Diformulasi dlm bentuk serbuk yg diambil melalui konsep “menyerap di dalam mulut”. Ia memberikan tindakan yg lebih pantas dengan memberi kesan kepada kepada bio-energy, kekuatan minda & kelancaran darah serta memberi keunggulan seksualiti lelaki.

FEMALING
Ia berfungsi mengimbangkan rembesan hormon, menggalakkan aliran darah yang baik dan memperbaiki kadar rembesan estrogen didalam wanita. Dengan ini ia akan mengekalkan pembentukan kolagen tisu yang akan menguatkan rupabentuk payudara serta kecantikan peha dan pinggul secara semulajadi. Stuktur kulit akan menjadi halus, lembut dan semakin cantik apabila kolagen-kolagen dihasilkan. Phyto-estrogen juga menggalakan pertumbuhan dan melebatkan rambut, menghalang keguguran rambut dan beruban, menguatkan tulang, menghilangkan tanda-tanda kedut kulit muka dan mengentalkan payudara

Siapa Perlu Mengambil MayFirst Femaling:-
• Wanita berusia 20 tahun ke atas
• Wanita yg ingin memperolehi gaya hidup sihat, cantik, mencabar dan berkeyakinan
• Wanita yg berada di dlm Program Pengawalan Berat Badan dan Pelangsingan
• Wanita yg mengalami masalah kesuburan
• Wanita yg mempunyai tanda-tanda awal menopaus & yg telah mengalami menopaus

Hubungi Segera Untuk Maklumat Lanjut:
HAIRI 012.3478502
AMAN 019.6862368
PENGHANTARAN PERCUMA!!
** Term and Condition apply**

wan sajidah said...

comelnya kakak awk... :)