Nuffnang

Monday, January 28, 2008

Makmal oo Makmal

Ahaks, teruk tul aku ni...nak update satu citer dlm blog mmg ssh....nampak mcm sunyi ajer...bukan sunyi tapi sibuk skit...tambah2 ngan keadaan sekarang ni...keadaan yang malas hahahaha...cerita tu banyak tapi langsung nak sempat nak citer bila dah lepas 2/3 minggu dah malas nk citer.....tapi artikel kali ni citer perjalanan hidup aku juga tapi ke arah perjalanan perkerjaan aku eh.....
Ni lah Makmal dijaga aku..dulu aku pernah citer..aku dlm proses pelupusan barang nak beli komputer baru.....penat nak uruskan semua tu...Ni masa kosong ni...
Tu kat tepi tu, komputer acer yang baru dah sampai....masa tu meja blum sampai lagi ni..sebulan juga nak settelkan semua tu...lamanya tu...
Sekarang dah siap...lega rasanya bila dah siap....sempat plk tgk makmal aku ni....aduss leh lalu tak pelajar ni..kemas tak?ahaks....layan
Meja komputer ni boleh tahan canggih juga eh....tgk dari rupa mmg cantik...tapi bila pikir masa depan banyak kemungkinan akan berlaku...pasti berlaku....aku terima ajer...spec meja dan pembelian komputer di uruskan oleh org atas kan...aku hanya menjaga ajer...bila tgk gini mesti tertanya mana monitor??...ahaks...

magik.....
Tang.......dia kena tarik keyboard baru kuar monitor...canggih tak....ni design baru ni.....design baru juga jangan menyusahkan aku suh...aku dgr kawan aku 2 buah meja dah rosak...sebab ditarik tutup ajer...plajar kat sini ganas eh...

3 comments:

irayusof said...

wah...serba baru dah MPPEL...canggih..canggih...

dav_perantau said...

serba baru akak...cuma projektor blum gantung lagi ni...nnti akak balik ni ...lagi canggih xtahu eh....dlm canggih pun dah banyak keburukan dan kelemahan ada dlm kecanggihan alat2 baru ni..

Mohd Farid Bakaruddin said...

Sapa supplier meja tu ek? Canggih..custom la kan?