Nuffnang

Thursday, January 31, 2008

Aku dah semakin Tua

(poyo lah hari ni nak letak gambar sendiri...abaikan sekadar hiasan..hahhahaa)

Sedar tak sedar umur aku dah meningkat...ahaks...

tapi aku bersyukur kehadrat Allah SWT kerana di panjangkan umur..
Dikesempatan ni aku nak mengucapkan jutaan terima kasih kat kekwan yang wish aku..

Walaupun dah tua ada juga yang ingat kat aku ni..terima kasih kepada


Uji

salina

zoul

daus

fadli

kekawan satu ofis

shakey

sema

wan sajidah

akak munirah

khatijah

zara

mijal

amin

azwan

dan yang lain....


p/s: semalam tgh meeting tetiba ajer diorang nyanyi lagi bestday, adus segannya...terima kasih kekawan..

7 comments:

Rush Murad said...

nak tumpang sekaki " happy belated b'day"... semoga menjadi insan yg lebih baik dgn bertambahnya usia... dan hiudp sentiasa diberkati Allah... amiinnn.......

:::SaJiDah::: said...

yey!nama ada sekali... :D

dav_perantau said...

wan sajidah----alah dah ler paling lewat...

rush murad---- terima kasih rush...terharu rsanya..

faisal said...

slm bro, aku jugak yg lambat giler wish,bz banget nak jalan2,huhu...:) happy belated besday bro...smoga apa yg ko impikan dalam hidup akan jadi kenyataan ye,amin..bro, bila nak kahwin ni,heheee

dav_perantau said...

terima kasih acai....doa2 kan ler tercapai yaa...kahwin!! aku tunggu kau eh dulu...aku ssh nak cakap lagi...

irayusof said...

meeting apa apis? siap ada yg nyanyi lagu birthday...huhuhuhu

dav_perantau said...

bukan meeting alah bengkel buat spec bajet 2008.....pening akak semua di kuasai oleh cmca...jadi kita orang tak tahu nak wak aper dah....