Nuffnang

Monday, December 03, 2007

Terima Kasih Semua/ Selamat UlangTahun

Alhamdulilah, selesai juga lupuskan semua meja meja kat makmal aku sebelum balik kg....Ribuan terima kasih kat kekawan ofis aku kerana banyak menolong mengalih meja dan kerusi....Sempat juga eh aku buat Announcement kat web rasmi mtk tolong :-

Title:
Gotong Royong
Body:
Makmal Penyelidikan Pelajar & Staf akan mengadakan aktiviti seperti yang disebutkan di atas. Butiran aktiviti adalah seperti berikut :-


Tarikh : 30 November 2007
Masa : 9:00 am hingga selesai
Aktiviti : Mengalih meja dan kerusi komputer dari Makmal ke FTMM 1

Diharap kepada sahabat-sahabat yang mempunyai kelapangan dan kederat sudi-sudilah menghulurkan bantuan bagi meringankan lagi kerja-kerja tersebut, kesudian para sahabat saya dahului dengan ucapan terima kasih.


Tangan yang memberi adalah baik dari yang menerima.
Mujur lah ramai yang tolong..sebab kena angkut 66 buah meja dan 66 kerusi..kalau aku buat berdua ngan kwan aku tak patah pinggang aku ni..tu aku sibuk sesangat 1 minggu ni....Dalam kepenatan tu ada juga yang baik hati sponsor makan makan...leh makan kfc dan meehun lagi....terima kasih ketua makmal aku, semoga di murahkan rezeki....dan tak lupa juga mama muhaini sebab masak mihun, en.asri juga en faizan belanja minum air plus bertenaga eh aku...

Thank hafiz, nama sama ngan aku dlm satu ofis..layan kfc tanpa sos..ahaks..



Terima kasih kat en. bai, abg din, en. asri dan en. khairul susah2 ajer ek...layan makan yaaa..
Org kuat tempat aku en. faizan dan juga haji yang xpernah pi mekah..hahahaa..gelarannya haji tapi tunjuk lucah lak tu...terima kasih...

Menda yang lebih penting selepas makan wajid diorang layan rokok.....thank en.alie dan en.zamri org multimedia..
Hah ni ajer yang tinggal....main serbu ajer..mujur ler cukup2...siap ada lebih lagi...
Dan tak lupa juga kat pra kat ofis aku...walaupun dia ni dolongan elit kat ofis aku...tapi hari tu dia turun juga...terima kasih yaa en. lan....

Dah siap dah....tapi makmal masih huru hara lagi..ahaks..

p/s:- Disini aku ingin mengucapkan selamat ulangtahun ke 24 kepada Kawan aku(ismaruzi ismail) semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur.....Aku doakan semoga tahun ni dapat kerja kerajaan...ahaks.....

3 comments:

hajarss said...

warghh byk tu nak kena alih

apis nak add? silala :)

arsaili said...

isskk33 asyik pindan memindah jer kerjo..ari tu pindahkan computer ek...memang kerja losgistic ker apa..ahaks

faisal said...

mesti makin besau muscle ko bro,lhehee..tpai mmg kerja meletihkan pindah memindah nikan bro..:)