Nuffnang

Monday, May 04, 2009

Untuk Mu Ibu

Sempena Hari ibu ni aku ingin mengucapkan Selamat Hari Kepada semua Ibu Ibu...Sayangi lah Ibu kita....Aku ni bukannya manusia yang baik kekadang ada juga aku buat kesalahan tanpa sedar  ngan ma aku... ....Aku sedar aku bukan anak yang baik, aku harap ma aku maafkan dosa aku yang telah aku lakukan terhadap beliau...Aku  tak dapat bayangkan kalau aku kehilangan beliau walaupun aku leh hidup berdikari seorang diri...Aku rasa Hidup aku gelap , tiada lagi tempat aku mengadu, tiada lagi aku luahkan kasih sayang, tiada lagi org sanggup layan kerenah aku. Aku xsanggup kehilangannya dan selagi dia hidup atas dunia ni, aku cuba menbahagiakan beliau....Ya Allah berkati lah Ma aku dan berikan kesihatan yang baik utk nya...


2 comments:

ENoMaTSeNsEi said...

terharu la en.apis...raso supo nokk kelik kampung jah...huhu!!
apo2 pon..kito pakat jago la ibu bapok kito selagi dio hidup ni...huhu
semoga ALLAH cucuri sejuta rahmat keatass sume ibu2 didunia ni....sain2 pon rmai doh hok jd ibu...ms fham persaan seorang ibu....

dav_perantau said...

ah ha betul demo kata tu mino takpo cuti sekolah ni kita pakat kelit.....mu tel dop ko mok mu oyat selamat hari ibu...hhhuhuhu..mesti dop...aku ok juga tel eh malam tapi dop ucap pun xbiasa...nnti dia kata buang tabiat plk bdk ni..hahahahhaah...saing kita dah ada anak 4 doss wess..kita bila lagi nak dapat anak asik duk jaga anak mata, anak lutut jah...