Nuffnang

Friday, May 29, 2009

Ku kejar Duniawi

Hari ni xder tazkirah dari aku sebab skrg tempat kerja aku tgh sibuk dgn profesor Watada dari Jepun.. Aku ada salah satu ajk menguruskan pasal teknikal, kerja nya uruskan barangan masa dia buat sebarang ceramah..kena uruskan menda ni menda tu.....hehehehe...aku ni pemalas skit, bila dah kena uruskan lemah nya nk buat menda menda gitu...

Gara gara watada jadi xder Bacaan Yasin...xder ceramah dari En. Miswan..Dan sekrang ni aku tengah sibuk uruskan cuti nak balik kg..Alhamdulilah semua borang sudah di isi..Bos baru aku pun dah lulus pun, bagus bos aku ni...dlm diam 2 aku nak balik tu, diorang dapat tau lak...biasanya aku diam diam ajer balik..kalau bising ramai pulak nak mengirim barang...bukan xnak beli tapi kalau sorang xkisah, ramai sampai kenariah aku tu xmampu nak masukkan barangan kiriman org...adus..kician kenariah aku..Sabar lah sayang..heheheeh...

Minggu depan aku kerja lagi..hari selasa baru aku blah dr parit King ni...bercuti eh aku...Yahooooo...

9 comments:

Ellie said...

OO u nak balik yaa...kim kerepek...kalau sempat belilah..kerepek yg biasa i kirim tuh laa...if not tak per...lamo tak make kerepek parit...hehehe

TokNabe said...

balik kampung ke? seronok tu.. sy pun ada balik ari senin ni... balik dlm 4,5 ari. Boleh le pusing2 KB dgn rantau panjang.

dav_perantau said...

toknabe---> sama eh kita..boleh doss kita jupa kampung..kawe bw bdk johor 2 org nak bawa g pasar siti khatijah ajer....


Akak Ellie---> beyeh..setakat nak kirim kerepek boleh ajer..xder masalah...apis dah beli pinggang yang mak muda nak tu...xtahu dia kene ko dop?

feresa~* said...

wahh..balik kg..kirim tudung sedozen...:P

dav_perantau said...

fuyoo ..nak kirim tudung sampai sedozen tu...nk wak aper nak derma ker?

feresa~* said...

haha..xlah melawak je lah..:D

Ellie said...

pih...bawak balik la pinggan tu...dia kenan kot...

dav_perantau said...

ah ha, saya keberatan nak beli, ssh sebab apis kena pilih sendiri...apis ambik kenan ko mata apis eh, tak tahu eh dia kenan ko dop?..mutiara sampai dop dr sarawak?

Ellie said...

pih...mutiara dr sabah bukan sarawak...tahulah dok mikir nak g sarawak....hehehe..ko koya gewe nih...

kak ellie dah royat ko saieng tuh bawak balik mutiara tuh...tapi tak tahu lah dia bawak balik ko dok so tak leh janji deh...huhuhu