Nuffnang

Wednesday, April 06, 2011

Jom pi Sarawak

Yeyeh.....aku baru dapat baju dr Sahabat sekerja terharu rasa bila kekawan ingat kat kita bila pi jejalan...tapi sepatutnya xyah bagi pun takpe kan..diorg nak guna banyak modal nak guna bila kat sana..
Aper pun terima kasih bebanyak...walaupun barangan xseberapa bagi aku nilai nya amat tinggi lelagi baju..Bila ajer pakai baju ni mesti ingat kat org tu..ingat sokmo...Mcm baju sepupu aku baju (sini)...tgk ajer dah ingat...(Ni bukan ayat pengampu k)..Serius aku mmg mcm tu,jadi aku simpan bebaik lah.....pakai pun selalu...

Cara ambik gambar pun sama ..hahahahhaha

Semalam aku merasmikan baju kawan aku bagi sempena dia pi sarawak..Ni lah baju pertama aku terima dr sarawak... tq tq tq....i like..

p/s: Dia ingat kita, kita ingat dia selamanya.....

1 comments:

feresa~* said...

lyke jugak!