Nuffnang

Wednesday, August 15, 2007

Dugaan oh Dugaan

Aku lupa nak citer...Aku dah pindah umah hampir 2 minggu dah...Walaupun susah nak aku buat keputusan utk berpindah akhirnya aku terpaksa...Kekadang aku rasa keputusan yang aku buat salah....Setelah duk kat sana banyak dugaan aku hadapi....yang terbaru plat nom. kereta aku kena dipatahkan oleh org yang berhati @#$%^&&** .....
Sebenarnya silap aku juga tapi ada silap org tu ....banyak benda aku tak puas hati ni....Umah sewa baru aku ni ada masalh parking kereta jadi sebelah umah aku ni ada umah sewa kosong dan tiada penghuni...Jadi umah tu aku jdkan parking, aku tak tahu langsung pasal sebelum ni yang ada org senasib ngan aku...tapi aku rasa aku yang paling teruk....
Ni lah umah sewa tu yang tuan perangai mcm #$$%%@#... aku....Hari ni hari aku esok hari dia..nnti eh balasan dari Allah SWT.....


Dia patahkan nom aku mmg xleh nak wak aper dah.....Tak eh kat atas tu....Mula mula aku tgk mmg panas sesangat kalau jupa ngan dia..Rasa nak tumbuk aje muka dia....


Dan juga dia leh patahkan ni juga..Mujur ler dapat disambung guna gam...


Dia patahkan depan dan belakang tu....tu lebih hangat dari biasa ni......habis juga eh RM 110 wak plat baru..aku wak plat singapo...lawa juga..


Tak silap aku hanya 2 kali aku letak kereta kat umah dia....kalau dia manusia bagitau eh aku dulu...ni tak terus dia main patahkan...Mmg nasib aku eh....nak berdendam xguna juga....sekarang aku berserah Yang Maha Esa membalasnya....
Pastu pagi ni...bangun tidur tgk tayar kereta aku bocor plk...Ya Rabbi aper lah dugaan aku terima ni....

3 comments:

Jie said...

Salam hafiz,

teruknya ada org mcm tu..hati busuknya....eeee...tak sedar diri ke..kita ni hidup kt dunia ni sementara je......

nAt aka nAtsumi said...

cian nyer... takpelah... nasib baik kereta ada lagi.. kalau hilang depan umah mcm kawannat lagik sedih...

nuu_OL said...

ermm ape kata kuar je.mcm tak selamat ajeeeee uishh uishh