Nuffnang

Monday, August 27, 2007

Menembak

Pada 26/08/07 satu pengalaman yang mgkin xdapat aku lupakan...Tiada menda punya kali pertama pegang senapang M16..best wow...aku jenis yang minat kumpul gambar senapang ni....entah ler apasal..aku rasa senapang/pistal ni ada keunikan sendiri.....
Pada hari itu aku semangat gila nak join pertandingan menembak ajuran pat kerja aku...Mmg aku xtolak eh tawaran tu ...
Masa mula pegang senapang tu...mmg best pastu bila dah lepas satu tembakkan mmg show sampai xsedar peluru aku..ahaks..tapi sasaran entah kemana eh...aku tgk mcm kena kat sasaran tu...sebab siap peserta dia hanya bagi 5 butir ajer pelurunya....
Dalam otak aku xder pikir kalah menang dah cuma pikir nak menembak ajer...hahahhha....biar eh kawan aku nak marah pun....percubaan pertama mmg mcm tu ...


Gambarnya gila gelita sebab kat sana mmg panas terik...aku dah tak tahan dah tu......dari pagi sampai ptg baru habis sebab ada 2 acara tembak sasaran dan tempak piring...
Ni abang askar yang membantu ketika kita menembak jangan bimbang semua masukkan peluru semua dia buat...aku ingatkan senapang ni berat..alah ringan ajer....masa tarik picu tu lagi best...pam pam habis pelurunya...

Giliran aku habis tika menembak piring akhirnya tembakkan aku kena....

tembak jangan tak tempat kat menda putih.....ahaks....akhirnya aku kalah lah..sebab ramai sangat yang terro menembak ni....biar eh janji aku dapat pengalaman menembak ni...IsyaAllah tahun depan aku nak masuk lagi eh....

8 comments:

Acaii Jawe said...

waaa, bestnya menembak...kalau teringin sangat, kumpul beberapa org pastu gi je kat padang menembak kat kuala selangor tu..slalu gak pergi sane menembak,hehe..abah aku RELA, jadi ada senapang patah kat umh, dah 2-3 kali gak aku pakai tembak musang,hehee

Unknown said...

fuyooo...ganas ganas..dah boleh pi kuala selangor berlatih menembak mesti kos nak masuk mahal ni....kira kau terro menembak juga eh ni ...

TeacherNunu said...

teringin plak latihan menembak guna m16 masa join palapes dulu :)

Anonymous said...

besh la ko dapat pegang senapang, aku anak NAVY ni pon tak merasa lagi

Unknown said...

alah tu pun sebab jabatan buat pertandingan ..aper lagi join eh..pengalaman tu..nnti ada pertandingan lagi aku ajak kau ker..
thanks rjuna melawat blog aku...

Anonymous said...

gambar senapang G13 nye mana?
tulah cari kat tenet tak wujudlah senjata ni LOL..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

hahahhaha...laling banyak minta maaf lol...Saya silap tulis lah hahahahaa bukan G13 tapi M16...saya dah edit dah tu..malu rasanya