Nuffnang

Friday, August 24, 2007

Kucing oh Kucing

Aku beralih topic perjalanan ke cerita pasal kucing lah plk....Sejak duk seumah ngan org minat ngan kucing aku semakin menyukai kucing...Sebelum ni aku dah suka dah tapi aku ambik tahu sangat..bila dah tau skit skit tentang perasaan suka dan sayang kat kucing dah ada...aku suka kucing tapi aku xsuka jaga kucing...
Dah banyak koleksi gambar kucing yang ada ngan aku skrg ni...

Ni kucing kawan aku...hari2 aku main ngan dia..kucing jenis manja sesangat tapi satu ajer aku tak tahan ngan dia ni....Bulu ni nya lebat sangat pastu cepat luruh...kalau pegang mesti penuh bulu dia kat baju..tu aku xtahan...nak tau harga nya berapa...harganya RM 3000...Mahal wess..Dia ada sijil kelahiran sendiri namanya vivian...entah aper2 namanya..aku panggil amo2 ajer tapi dia berpaling juga kat aku..ahaks


Kat bawah ni kucing kat kulai..di pelihara lebih 20 ekor kucing kat umah dia....satu ruang tamu umah dia hanya sarang kucing ajer...sebab umah flat xbesarkan...dia cuma duk dlm bilik ajer...




Kucing cantik dan paling manja....















Kucing ni besar sungguh umurnya baru setahun tapi mmg besar sesangat....kalau bagi aku, aku nak jaga


Kucing dlm pantang ni...banyak sungguh anak nya dlm 10 kut....


Kucing kat umah aku sekarang ni..Rm3000

Semua kucing ni ada pengenalan diri dan nama yang sendiri..mcm kita ic eh...dia pun ada...kesemua kucing ni harganya lebih seribu keatas....xder bawah ......

2 comments:

faisal said...

waaa, comel gile kucing ni bro,hehehe..patutla ko minat gile,hehehe...:) aku rase kucing aku sume mcm kucing hutan je..balik umh bila nak mkn je,hehe..maklumla sume jantan..:) anyway aku dah add ko dlm fs..thanks bro..

dav_perantau said...

xder minat gilo..minat gitu gitu ajer....kat umah aku ni makan juga dan pemalas ahaks..mujur kucing org kalau kucing aku malas aku nak menjaganya...hahahahaaa...thanks jg..