Nuffnang

Monday, January 31, 2011

Aku Semakin Tua

Up ser angka ...Nampak aku dah boleh masuk golongan pakcik pakcik dah.....Selamat tinggal gelaran abg ni...Cepat sungguh umur pakcik meningkat tup tup dah 28thun skit lagi nak masuk 30 tahun...Wawawawawawa....
Aku ingat aku muda lagi eh, dulu bila org cakap umur 28 tahun tua nya org tu, bila dah dapat rasa umur 28tahun mmg betul lah dapat rasa lagi umur kita masih muda lagi..padahal  tua tapi xbangka ajer...Masa umur ni sesuailah aku nak kahwin...target umur dah sampai ni....Nak kahwin aku nak terus dapat anak...aku dah cemburu gila dgn kekawan aku asik asik citer pasal anak ajer...Tgk lah aku tujuk anak aku t..Tunggu..............

Aper semalam 30/01 tarikh kelahiran/kejadian aku...Sebab aku mcm biasa xpernah menyambut majlis aku ni...Jadi aku xkisah sangat lah bila aku menyambut nya dlm fb ajer....kah kah kah...seharian membalas ucapan dr kekawan...Terharu punya...mujur ada fb kalau xder jangan harap yang ingat tarikh keramat aku tu....Tapi adalah yang betul2 ingat...Terima kasih bebanyak....Semoga doa doa korang kat aku termakmul...Sebenarnya niat aku nak umumkan satu perkara penting bila sempena bestday aku ni..Tapi aku tangguhkan dl..


Semalam, sempena bestday aku kawan baik mengajak aku kuar dan menyambut bersama sama..romantiknya sampai lupa org kat kg....langsung tak terpikir lgsg..kejam sangat... hahhaaha.......
Kuar jelalan kat bpmall tanpa arah pastu masuk wayang tgk citer yang tanpa panduan....nampak sangat aku ni mmg gagal membuat keputusan pasal ni...jadi sebab aku xtahu nak buat aper...dia yg buat keputusan layan citer Khurafat...........


 Yang bertih jagung tu aku sorang ajer yang makan...lapar sangat seh...sambil layan citer best jg..aku xbagi pun kat kawn aku tu....sapo suh layan wayang dulu patut nya makan dulu..baru best......tu org yang belanja aku  belakang bertih jagung(ayat kg sangatkn)
 Layan ajer tu ajer citer yang ada...........
Saat ditunggu2 layan makan kat chicken rice shop....ingat nak makan secret recipe tapi aku xtahan lapar makan nasi lagi bagus..kah kah kah.....Nampak sangat nak jaga body makan makanan yang berkhasiat ajer...Sup sayur , nasi putih dan daging masak kicap ........

6 comments:

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

amboiiii dah pandai tgk wayang...heheheh nway happy belated birthday..:D semoga pnjg umur n dimurahkan rezeki..hope cptlah dpt jodoh abe weeeiiiiii

dav_perantau said...

dah pandai beli tiket pun..dah 2 kali beli tiket wayang..pstu langsung dah xg..ni pun ada org ajak....amin.kalau saya khawin kehadiran wajib datang....

feresa~* said...

wah..happy besday..Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki,happy selalu, sehat walafiat..serta impian tercapai..Ameen..=)

ENoMaTSeNsEi said...

wah abe apis...g seleberet tgk wyg yerk..xajok ambo pon..haha

dav_perantau said...

feresa --aminnnnn..terima kasih........

dav_perantau said...

enomat- alos lah mari lah nak tgk wayang gop...