Nuffnang

Wednesday, January 16, 2013

Dapur Idaman


Post kali ni aku nak kongsikan pasal dapur idaman semua org..Bahagianya kalau dapat rumah yang serba serbi cantik dan cukup lengkap ni. Andai lah ada rumah sendiri di kampung nnti in sya Allah kalau boleh nk lah dapur macam ni .
Untuk ubah suai dapur ni memerlukan modal yang besar. Mula mula aku tgk kataloq ni aku amat terkejut juga lah ngan harganya. Ni harga di kelantan, tu harga promosi kalau harga tiada promosi aku tak pastilah..


Syarikat ni juga menyediakan ubah suai bilik tidur, almari baju .

 .
Apapun :-----



2 comments:

Ellie said...

En Al -

Ambo setuju dgn ayat2 di paragraph terakhir tuh. Rumah ddunia nih biar tenang, bersih, selesa utk buat ibadah. Rumah yg sentiasa d perdengarkan ayat2 Allah. Bersama kita mburu rumah d akhirat yg berkali2 besar dgn nikmatnya.

Rumah didunia ni buat setakat yg mampu shj, kita idup bukan atas nilaian manusia lain, biarlah org label kita dan tgk rumah kita tak der apa2 pun....nilaian Allah itu yg penting...

Hafizx Nordin said...

tu lah yang harus ada...yang penting ada tempat berteduh,,,