Nuffnang

Friday, February 29, 2008

Balik Mengundi

Balik ke tak mengundi?

Tu ajer soalan aku jawap hari2 kkdg penat nak menjawap...

Jawapan aku balik....Tapi aku xtahu lagi balik ke tak, bukan xnak tunaikan kewajipan tapi jauh woooo...aku sebenarnya tunggu jawapan juga ni..Biasa lah kalau perantau ni biasanya dia bagi kos balik utk mengundi...Aku nak tau juga ler dapat berapa kan..Kalau dapat RM50 adus lepas minyak pun xleh ni...Kalau dapat RM150.00 best juga..leh guna buat pergi dn balik lagi tu...

Tunggu ajer jawapan dr org kg..tu ler jawapan aku..hahahahaa jahat wess...

Aku tempat aku mmg meriah kalau hari mengundi ni(kawasan panas tu)..

Aku sebenar bulan ni jadual penuh dgn aktiviti tu aku malas sgt nak balik...Redha ajer eh...

Aku malas sangat nak tulis bab bab mngundi ni...Jadi aku postkan gambar kat batu pahat ni...

layannn.......




Ni kawasan pekan parit raja

Depan masuk tempat kerja aku...

Ni betul2 depan pintu masuk tempat kerja ...Baru dapat info bendera tu dah kena cabut..

1 comments:

shakirah said...

Salam..ko balik ke, x mengundi..hahahha....saje je tambah org yg tanye..