Nuffnang

Monday, July 13, 2009

Nur Kasih

Setel sudah kursus aku, jadi cukup sudah masa kursus tahun ni...Cukup eh 80% sasaran kerja tahunan aku..hehehehe..Kalau dapat lebih lagi bagus kan...
Kursus yang aku join hari tu mmg best sebab aku minat gila dengan adobe Photoshop, banyak betul menda yang aku xtahu menggunakan nya..Dan skrg aku tgh minat gila kat Adobe Flash...Skrg aku tgh memahirkan nya..



Video klip kat atas tu adalh citer Nur kasih kat TV3 hari jumaat puk 8.00, biasanya aku ssh nak layan citer melayu ...tapi citer ni lain Rasa best sangat, bila tgk tertunggu aje aper akan terjadi selepas ni...Tapi yang pasti Nur Amina mmg lawa sesangat...Aku sudah tergoda eh dgn kecantikan dia...
Kalau korang tau kisah pasal aper, tgk eh sendiri....citer dia kearah islamic skit eh, pastu cerita yang hendak diceritakan jelas ngan kwsn lakonan lawa..

Moh kita tgk......

6 comments:

iRa said...

amboi2... tergoda ngan nur amina plak dah... kenalah mula mencari nur amina sendiri nih... :) :)

dav_perantau said...

akak tolong carikan nur amina kat sana...mana tau ada kat sana..kat sini ssh eh nak jupa..

iRa said...

Sini tak banyak nur amina... yg macam Cat (nama awek Adam tu Cat kan???) banyak... nak ke??? hehehehehe....

dav_perantau said...

xnak eh cat tu..teruk wowowowowowo.....tapi hebat berlakon real babak peluk eh..den xleh nak tgk...mayu rasanya....asik mimpi nur amina ajer skrg ni...

Ellie said...

Apih..btul ker susah nak carik nur amina kat sini?? hehehe...bukan dah jupe ker???

dav_perantau said...

blum jpa eh.... nur aminah ada lah tapi dop serasi eh...nak jg nur amina supa dlm citer tu.. nak juga nak juga xkira nak juga....hahahahahahh