Nuffnang

Wednesday, July 22, 2009

Perit Untuk mendapat Penghargaan




Fuss..lega bila AKC dah berlalu...ssh nk dapat akc ni...mcm mcm dugaan dan halangan kena tempuhi...yang penting hidup mesti tabah....Org happy eh dapat akc, mmg happy tapi masa nak ambik berbagai andaian org terhadap aku ni....Gurau kekawan pedas juga....aku tanya org yang sama dapat akc..Rasa terseksa tak dapat akc, dia pun sama juga..hahahhaa..aku ingat aku sorang ajer.....

Payah nak citer seksanya bila kita dapat anugerah dr golongan ramai ni....Ada yang xpaercaya kita dapat, mcm2  eh...Yang pasti suh belanja tu biasa eh....ayat biasa yang kuar....bila nak belanja..hehehehe...yang tu xheran eh....

Tapi syukur semua dah berakhir, 2/3 hari diorang lupa eh tu..hehehehe..aku xsempat nak ambik gambar pun...dlm keadaan aku penat dgn banyak kerja...

3 comments:

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

congrats!!!

TokNabe said...

Tahniah berbanyak.......tanda penghargaan terhadap kerja cemerlang!!

dav_perantau said...

terima kasih wan sajidah dan toknabe.