Nuffnang

Tuesday, June 01, 2010

Croc Haram



Heboh dah sekarang pasal kasut/selipar croc, yang mana ada tulisan ALLAH disebalik simbol croc tu.....dusshh...aku dah ada 2 pasang selipar tu...Mcmner tu, kira burn ajer lah ...Sebelum ni aku tak perasan pun lambang tu sebab kat kaki kan...Rupanya ada muslihat disebalik simbol tu...

Mmg akui mmg sedap(mcm leh makan, hahahaa) pakai selipar tu, selesa mcm macho gitu...hahahahhaha..macho kau..start semalam aku dah tak pakai..Mgkin hari ni nak g cari selipar kat bata yang hampir2 dgn selipar tu....selipar tu ringan sangat....

Tgk jd model croc konon..... mamat mana lah yg poyo tu....nak bagi tau lah bahawanya selipar tu bagus..masa tu dia xtahu lagu

3 comments:

Cik Feresa said...
This comment has been removed by the author.
feresa~* said...

kita rs yg x ori je nampak mcm simbol Allah..yg ori xnmpak

dav_perantau said...

ooooo..yaker..nak cr yg ori eh..ada beza ker tak?
saya punya mmg xori...