Nuffnang

Wednesday, June 02, 2010

Jambang Mu

Macam nak cerita pasal penampilan diri lak...sebenarnya aku teringin sangat nak bela (bukan bela hantu yaa)janggut dgn berjambang mcm Mr Keanu Reeves atau brad pit ni..




Bila dah mcm ner xyah lah aku nak cukur hari hari .....paling malas pun seminggu 3 kali tu paling malas....Tu nasib org berbulu ni....Ssh sebenarnya nak simpan jambang mcm ni memerlukan kesabaran sebab masa masa mcm ni sangat gatal sekali....aku xsabar ajer nak cukur ni tapi aku tahan dulu...aku tak panjang sangat lagi pun ...
Asik muka licin ajer kan sekali sekala buat perubahan kat muka best juga, baru org nampak mcm matang skit ada jambang ni..Bila dah ada jambang ni muka mcm kusut ajer...Macam seseorg yang banyak berpikir ajer....




Ni lah muka masa licin ni...Nk kata jambu tak juga tapi mcm jambu batu ada lah..hahahhahaha


ni lak aku tgh proses nak simpan....Nnnti balik kg mungkin aku cukur lah...tepaksa lah guna pisau cukur yang ada turbo ni...Baru power skit..suh bagi licin semua sekali..hahahahaah....biasa nya aku serasi jenama gillette zazzzzz licin ser sebab ada 3 mata ..


Dah ada yang 5 mata lak....nak kena beli ni...

p/s: mana tau pas ni gillette ambik aku sebagai model utk pisau cukur diorg kan..hahahahhahaha.....Nuffang xder plk iklan pasal gillette ni..kalau tak aku org pertama kongsi pengalamannya..hahahhaa

5 comments:

Anonymous said...

emm..hnsem taw de jambang & janggut kambing nih..~_^

dav_perantau said...

kah kah kah....marilah simpan sekali

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

baru nak suh smpn mcm Keanu Reeves...ahahahah...x pyhlah simpan...dah elok dah muka tu....

dav_perantau said...

saja ajer suka suka..mana tau lagi macho kah kah kah ...bila nak bersalin ni...

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

insyallah 27hb nie..hati tgh gundah gulana...risau mcm2..kerja yg belambak2...hehehehe