Nuffnang

Wednesday, June 30, 2010

HPA - Hanya pada Allah


Alhamdulilah semalam aku baru daftarkan diri utk menjadi ahli utk HPA.. korang mesti dah tau aper tu HPA kan..HPA ni xsilap aku salah satu syarikat atau pengeluar produk2 Halal yang mana tagline dia pun ” PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA ”.

Alhamdulilah aku skrg ni dah mula berjinak jinak menggunakan produk di yakin halal..Aku bukan nak pertikaikan produk biasa ni...tapi xsalah kan kita sama sama guna produk org melayu asik tolong org cina ajer..Yang pasti barangan halal..

Setakat ni aku masih mencuba barangan mcm ubat gigi dan kopi radix..Yang kopi tu mmg aku xpernah tinggal.mmg aku suka pun...rasa pun lain..InsyaAllah mgkin aku akan cuba menda lain lak....aku register jadi ahli sebab setiap barangan kira harga ahli eh..leh eh kurang seringgit 2 kan....kira ok eh...

Setakat ni HPA dah banyak mengeluarkan produk harian mcm sabun, ubat gigi, ubat, madu, dan mcm mcm...kalau korang nak tau lebih lanjut layari laman web nya :--->http://hpa.com.my/

0 comments: