Nuffnang

Wednesday, June 23, 2010

Selamat Pengantin Baru

Aku baru nak cerita Aktiviti aku balik kg hari tu....Penat sungguh .....aku leh kitakan semua aku buat....Dari buat air, memasak (tolong ajer), angkat hidangan, basuh pingan( tipu eh tu), jadi saksi(lagi nk menipu), yang pasti aku jadi juru photo masa perkhawinan dan xlupa juga jadi bibik jaga bdk ma aku sibuk pi kenduri....Jadi aku lah jadi mangsa keadaan.........nak kuar dating pun xsempat...

Cerita kat atas tu, semua angkara musim kenduri....leh di katakan 60% aku duk sandang kamera ajer...jurukamera katakan...tapi gambar semua xlawa...nampak sangat syok sendiri ajer.....tapi org harapkan aku.....aku curahkan jiwa dan raga berserta air peluh yg curah curah.....

Hampir 2 tempat aku jadi jurukamera, semua tempat baju ku basah disbb cuaca yg panas bukan kena hujan...Malunya...nampak sangat selekeh bila baju basah..habis nampak badan yg sasa..hahahhahahhaha(sasa ker?) yalah yalah yg gemuk ...........

Tapi puas hati eh.....dapat memahirkan cara fotografi aku ni....cewah cita cita nak jadi pro kononnya.....bila dah tranfer gambar kat pc....menda yg pertama nak tgk semestinya Gambar kita sndiri..(nak tgk lah macho ke tak masa tu kan..hahhhaha) tapi sedih xder...tu yg sedih tu....aku xsuka jadi jurukamera.....XSUKA XSUKA......gambar sendiri xder.......

Pasni aku dah xnak jadi jurukamera...aku xnak bawa kamera....biar org lain yg bawa....pasni mesti gambar aku banyak...hahahhahaha....

Tapi kesempatan ni aku nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU UTK KEKAWAN AKU...Semoga kekal hingga ke Akhir Hayat.............


mEK lOE n Suami


jUAN N IsTeRI


Azie N SUAMI

2 comments:

baincardin said...

Selamat Pengantin Baru!!!~

Lama dah Bain x buat eksperimen HDR. Jom layan HDR! ^_^

dav_perantau said...

SAYA DAH LAYANN DAH...TQ