Nuffnang

Monday, July 12, 2010

Jangan di tanya betul ke tak pilihan aku ni?


Jangan di tanya betul ke tak pilihan aku ni?

wah ..mcm tajuk novel plk ni...xder lah saja ajer ni..sebab dah lama xupdate jadi kena cr tajuk gempak skit eh....
Walaupun cerita aku nak cerita ni ada lah mengena juga dr tajuk tu..bukan saja saja reka tau..hehehe..aku agak kusut juga 2/3 minggu ni...sebab aku kena buat pilihan (aku dah tau dah dlm kepala otak korang ni....mesti syak pasal nak kahwin kan)...Bukan lah..pasal lain...tapi aku rasa nak rahsia kan dulu eh pasal ni..
Perlukan aku berahsia?
tanyasoal lagi..kah kah kah....marah seh..nak cerita tapi xnak habiskan...tu selalu kekawan aku marah kat aku...kalau bercerita mesti separuh sebab rahsia....hahhahahaha..maaflah kekawan aku bukan aper...tetiba lak rasa mcm berat nak cerita pasal peribadi ni....

Tapi aku xnak hampakan kekawan aku nak bgtau lah aku balik kg ni ada urusan peribadi(rahsia lagi)aku xleh citer eh sebab ramai org ofis aku dah tau link aku..boringnya..nak luah luah perasaan pun agak termantut skit....
Paling aku xsuka baca blog aku pastu komen kat luar lak...siap kutuk kutuk depan kekawan...nak komen, komen lah kat sini....
Sebab tu aku sekarang nak bercerita pun kena pikir dulu baik buruk tu.....
aper pun..aku akan terus berblog kut....mgkin aku ke blog baru tunggu kemunculan yg br....( ya ker tak)atau pun bersawang ajer kn..

cukup eh utk hr ni..mcm malas plk nk menulis...aku smbg pasni pasni lk

0 comments: