Nuffnang

Thursday, July 22, 2010

Rahsia


Rahsia...kalau org berahsia dgn aku mmg aku marah seh..lagi lagi dah cerita separuh jalan....Tapi kekawan aku maaf lah kekadang rahsia xperlu nak cerita pada org lain ...Hanya setenggah kita leh kongsi, xsemua nya leh diceritakan..Mungkin ada sebabnya aku xnak cerita...

Mmg aku agak pening, aku kena setel banyak menda skrg ni...Agak kusut juga lah..tapi dlm kusut aku..aku xder lah aku nk tujukkan...Tapi td aku terpaksa cerita masalah aku kt bos, wawawa terpaksa kalau x..Aku xdapat cuti, agak tertekan juga eh..tapi dlm aku cerita kat bos aku, xsemua nya aku cerita..bila dia banyak tanya aku hanya mendiam ajer..Paham paham xkan semua sekali nak korek kan..Lagi lagi cerita melibatkan hal hal peribadi ni....Bahaya ....

Aku anggap lah dugaan aku ...Mungkin Allah nak uji aku setara mana kesabaran aku menempuh halangan ni....Alhamdulilah setakat ni, aku dapat handle sebaik baiknya....Tapi aku pelik bila masa masa aku hendak gembira mesti masalh yg sama akan timbul balik..Aku xtahu sampai bila aku nak setel maslah ni...

Tapi..............tadi, tetiba aku terpikir sebab aper Allah masih tidak menunaikan doa aku agar dapat berpindah ke kg....Mungkin sebb perkara perkara mcm ni...aku di perlukan disini( TAPI AKU BUKAN SUPERMAN).....mgkin lah kan.....kita sebagai Hamba Allah ni redha ajer setiap aper yang berlaku kepada kita...Dgn ni kita selalu ingat kepada NYA...

Aper pun terima kasih kepada kekawan aku yang sudi jadi rakan kongsi masalah aku ni....Mgkin suatu hari nnti korang akan tau sendiri .....tapi malas nak heboh hebohkan nya.....

p/s : aku pasni agak sibuk sikit....batu pahat - port dikson - kelantan - Batu pahat

1 comments:

baincardin said...

Salam.

Cahaya-Bagaimanakah rupa kebesarannya? Jom kita menghayatinya bersama! ^_^