Nuffnang

Tuesday, July 27, 2010

Manusia Tanpa Kawalan

Kejap ada kejap xder..Macam biskut chipsmor kan..beh beh...Maaflah dalam 1 minggu ni, aku ulang alik dari johor ke kelantan..Macam dekat ajerkan....10 jam kekadang leh cecah 12 jam tgk mood baru bawa keta..Kalau mood ok, leh sampai 8 jam ajer..Tu pun cari nahas..masa ontheway dtg johor hari isnin hari tu 2 kali aku hampir hampir bam bam boom...Tapi alhamdulilah selama juga..

Tapi aku malas nak cerita pasal perjalanan aku tu...
aku cuma nak sedarkan kepada manusia yang ramai xsedar bahawanya ramai manusia xtahu nak bersyukur..
Aku pun xpaham apasallah manusia sekarang ni..aku bukan nak cerita keburukan seseorang ni..cuma nk korang jd iktibar ajer...
Ramai org xsedar setiap teguran mak ayah ada makna, tapi ramai xhiraukan..kekadang setiap teguran tu mcm satu bebanan....kalau terjadi perkara buruk mesti nak salah ibu bapa.....
Terlalu terasa terbaik bila buat keputusan padahal mengikut nafsu...
Kebanyakan yang suka buat perkara2 mcm ni biasanya org mabuk bercinta.........

Tertiba lak blur ni...hahahaahhahhaha......lain kali eh citer

3 comments:

Ellie said...

Apis...lupa la nk amik kerepek ari tuh...ada lagik kaa?? ker dah selamat?? hehehe...

dav_perantau said...

ada duk dalam bilik..oyat doss ko ma suh bui..nnti saya oyat mula ko makda yah

Ellie said...

okeh..okeh..trima kasih atas ingatan..nanti kak ellie mintak ngan mak da yah..