Nuffnang

Monday, June 15, 2009

Jom makan

Semalam tgh boring aku pi jejalan cari makan, rasa nak makan masakan jawa lak dah seminggu balik kg hari tu makan masakan kelantan...Semalam betul2 aku masuk kg, dan cr kedai betul2 jawa eh....Org cakap kedai tu popular ngan bakso jadi aku cuba sebab sebelum ni aku xpernah makan bakso...Ni kali pertama makan baksonya...jOM mKAN...
Yang buat bakso ni btl org jawa bagi aku lah bakso ni sama ajer mcm soto ajer cuma membezakan dia ada mcm bebola daging ajer....Gambar kat atas bakso betul..
Yang ni soto bakso, mcm kelantan nasi impit letak sup eh....boleh tahan...yang aku tak tahan masa nak bayar kat meja pembayaran tu..Adalah 4 ekor kura2, pelaris kedai dia ker...kecut perut juga aku, kang tak pepasal pasni aku asik duk ingat kedai tu ajerkan...

Pepagi td nak g keja aku serang buah durian yang kawan aku bagi semlam...akhir nya dapat jg makan durian kat sini..hhehheheheh..

2 comments:

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

waaaaaaaaaaaaaaaa durian!~!!!kat putrajaya xde!!!

dav_perantau said...

Tipu eh kalau xder..ni kan musim durian belabak dah kat sini..cuma tunggu musim dia lelong murah2 ajer...satu guni Rm 10 hinggit..