Nuffnang

Monday, June 15, 2009

Selamat Hari bapak


Aku nak cerita panjang ni, ..hehehe.mcm syok sendiri lak aku ni...Pertama kali aku nak ucapkan hari bapa kat Ayah aku  Nordin bin Ismail, terima kasih kerana menjaga aku selama ni..Aku masa kecil aku cukup rapat ngan aku tapi bila dah start persekolahan aku xberani ngan bapak aku ni..Ayah ni tegas skit ngan anak2....mmg patut lah Seorang ayah mestilah tegas kalau tak tegas naik atas kepala eh...Mmg patut ayah aku tegas ngan aku, aku jarang sekali nak bergurau ngan ayah aku...kebanyakkan aku ngan mak aku ajer..kalau aku nak aper aper aku bagitau mak aku dulu baru mak aku sampaikan kat ayah aku...Nak duit belanja sekolah aku mintak ngan mak aku..., aku ingat lagi aku pernah buat salah, ambik kau kabel elektrik kat belakang..tu semua pengajaran kalau bapak aku tak buat mcm tu aku xberjaya mcm ni kut....Alhamdulilah sejak aku bekerja ni, aku sangat rapat ngan ayah aku..Aper masalh aku leh berkongsi ngan ayah aku...dah mcm kawan lak..g mana2 ngan dia ajer..Bagi aku Ayah aku segalanya, terbaik bagi aku...Sekarang aku mempunyai masalah yang menentukan hidup aku, skrg ni aku hanya serahkan kat dia dapat menolong aku....Kalau dulu kalau aku ada masalah aku mesti cr kawan sekrg bapak aku lah kawan....

4 comments:

Ellie said...

Macam ku kenal Nordin bin Ismail nih...tapi di mana yaa??? hehehehe

dav_perantau said...

hahahhaa..dop kenal melampau..tu lah pak saudara awak lah tu..hhehehehe..
gambar zaman muda mudi lagi..

Ellie said...

hahahha...saja jer taip gitu...gambar klasik tuh apih..
my favourite uncle nih...

dav_perantau said...

hehehheehe...payah doss nak cr gambar zaman dulu kat tepi gambar tu ada corak lagi..