Nuffnang

Tuesday, May 04, 2010



Dalam 2 minggu ni aku asik baca pasal arwah adik AMINULRASYID yg kena tembak oleh polis...adus mcm kesalahan besar lak nak tembak ni(aku dgr terkena kat kepala)...Tak silap aku polis xkan tembak sesuka hati kecuali dlm keadaan terdesak mcm contoh pesalah cuba mengancam polis...Baru leh tembak, tapi polis ni main tembak ajer...Polis muda ke tua ni...Polis ni ssh nak caya dah...Pasni kalau polis tahan jangan lah terhenti xpepasal kena tembak ...Fusss dunia semakin huru hara dah....
Setakat ni aku masih lagi mencari maklumat, aku harap pasni kes xsenyap eh..Aku harap juga kes ni setel ni setel ngan keadilan hendaknya....Kician kat bdk...aku paham bdk tu, lari polis sebab dia gabra seh....mcm aku gop kalau jupa polis rasa risau ajer..tu xbuat salah..Kalau buat salah lagi eh......Aku xleh bagi komen lebih sebab kes dlm siasatan xpepsal jd mcm kes bdk yg nama Mohd Safuan Hilmi ni...Aku dgr dah kena tangkap (padan muka, kerana menulis xguna otak badan binasa)


Korang tau tak kes ni ...aku mmg masih lagi mengekori kes ni..Aku nak tau kesudahanya...Xsabar rasa nak tau aper akan berlaku pasni.....
Ok lah kisahnya begini ...si Mohd Safuan Hilmi mengunakan Facebook untuk meluahkan perasaannya..Kira nak tujuk mcho eh...Tapi luahan nya salah sebab dikira ugut..Dia ni sesuka hati menghina dan cuba nak bunuh Tok guru Nik aziz...Mcm mcm di keji Tok guru..Sebenarnya aku bengang eh jg...sesuka hati dia ajer....Aku bukan nak sokong sebab politik yaa..tapi sebagai adab hormat menghormati lah...xkan xbelajar dulu...Teruk seh....Sebenarnya ramai yg jenis perangai mcm si Mohd Safuan Hilmi ni, tapi si b**g**g dia eh...dia xlah menulis suh org bg tapi dia cuma lisan ajer....Aku pernah kena sekali dia menghina Tok guru nik aziz mcm ayat dgn Mohd Safuan Hilmi tu eh......2 hari aku tgk muka kawan aku mcm nak tumbuk ajer....Tapi aku banyak bersabar...Masa dia cakap aku diam ajer...aku malas nak melayan..dia cuba menaikkan kemarahan aku tapo xjadi sebab aku tau perangai dia ni jenis talang 2 muka...
Bagi korang yg tak tahu aku sertakan gamabr kat atas yaa...

2 comments:

ENoMaTSeNsEi said...

aduh be...gilo ah si bduk safuan tu..buleh dio oyak gtu ko tok guru? panah kawe...pah lagu mano kes dio? bdk mano tuh?

dav_perantau said...

mmg gilo sangat wes....aku rsa panas jah......aloss bukan dia sorang jah wess..ada sorang pat aku ni...saing saing aku eh..kata gitu gop..rasa nak bui napa jah.....safuan tu xsilap aku org utara ..xsilap aku...mu add forum fb pasal safuan...ada lah gambar dia hok besar tu..