Nuffnang

Tuesday, May 25, 2010

Kiamat

2/3 Hari ni aku layan asik layan tanda tanda kecil kiamat dgn edit gambar tu xsempat nak update blog tu....

kalau korang tgkkan hampir keseluruhan tanda tanda kiamat tu dah ada...cuma kita yang xsedarkan....(sempat ke tak kahwin ni..mana tau esok lusa kiamat)..amal ibadat xcukup lagi ni...kalau layan video mesti kita insaf..tu pun insaf kejap ajer..pastu buat dosa balik....

Yang paling aku ingat manusia tidak memberi salam kepada org lain kecuali mengenali sahaja..(aku eh tu...aku berat sangat nak bagi salam kat org xkenal ni)...start esok aku nak bagi salam kepada semua org....

aku lampirkan dgn video sama sama lah kita, rehatkan minda dan tgk video berilmu sekali sekalo....xrugi pun...

2 comments:

baincardin said...

Salam. Thank you for sharing! ^_^

Unknown said...

wslm....sama sama kita bekongsi ilmu...

terima kasih kerana sudi singgah blog sy..