Nuffnang

Sunday, May 09, 2010

सलामत हरी IBU

Nama mak saya ialah Rokiah Awang umur mak saya adalah rahsia..mana leh bagi tau..Mak saya baik sangat...Aper pun mak saya adalah terbaik bagi saya...Aku sayang bangat kat mak aku(mcm karangan bdk upsr lak)...Aku tak tahu kalau aku kehilangannya, dunia aku gelap gelita( adakah aku anak mak?)..Semestinya., sebab dia yang melahirkan aku(jawapan biasa kan)...Aku selalu doakan dia sihat walafiat dan di panjang umur....

Kalau diberi peluang(mcm gosok2 gap air, kuar jin..dia bagi 2 pilihan nnti impian akan di tunaikan) iskkk khurafat ni...
kalau boleh aku nak mcm zaman dulu dulu..duduk di sisi mak selamanya..aku nak balas jasa mak aku...aku nak tunaikan impiannya...aku nak rasa masakanya....huk huk huk...rindunya...tapi aku terpaksa berjauhan bagi mencari rezeki...

Aper pun...aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU KEPADA SEMUA IBU IBU DI ATAS MUKA BUMI NI, UNTUK KEKAWAN YAN BARU JADI IBU, YANG BAKAL JADI IBU YANG TERISTIMEWA MA AKU...AKU SAYANG MA AKU....

3 comments:

dav_perantau said...

tidak ku sangka bahawa nya aku pandai berbahasa india ni..

Marzra said...

mak awak mmg baikk sesangat....
dia bg saya jeruk binjai masa sy ngidam dulu....

dav_perantau said...

yeker..tq tq..mcm anak nya kan kan