Nuffnang

Friday, May 21, 2010

Tahniah buat Kawan ku

..................................

pinjam kad jemputan k. loe............mintak kebenaran deh

Salam Jumaat semoga hari Jumaat ni membawa keberkatan hendaknya......PAgi ni sempatlah juga nak update blog sebab hari ni tazkirah pat aku ni dibatalkan sebab penceramah tak hadir....Klau tak masa ni aku dah bergerak ke bilik mesyuarat ni...

Aper aper pun aku nak ucapkan tahniah dan syabas buat kekawan yang bakal mendirikan UMAH TANGGA tak lama lagi(nak kahwin eh tu, bkn nk buat rumah yaa)...Dan juga kepada kekawan yang baru melahirkan anak yang pertama...Tahniah anda telah membuktikan bahawa anda JANTAN SEBENAR....hehehehe...Kpada permpuan lak membuktikan anda adalah terbaik didunia kerana sanggup bertahan selama 9 bulan untuk melahirkan seorg anak....tu lah pengorbanan seorang ibu....

Boleh kitakan kan bulan 6 adalah bulan untuk menyatukan hubungan antara lelaki dan permpuan kerana tarikh yg tetapkan adalah cuti sekolah...Leh dikatakan aku ada 7 Jemputan secara rasmi...kalau xsecara rasmi aku xtahu eh berapakan......Bila musim berkahwin ni, risau lak aku ni..ialah aku kn belum kahwin katakan....pasni tgk eh aku nak jawap mcm ner soalan bonus bertubi tubi..Jadi sebelum balik kg, aku kena buat latih tubi sikit, nak buat kelas malam...balik ni nak jawap soalan ni..kalau soalan subjektif ok lah..aku main tembak ajer...ni soalan lisan ni..sshnya....lagi lagi penemuduganya yg lebih tua..Jadi nak jawap soalan kena sopan lah skit...kena jaga tatabahasa tu..kalau bahasa inggeris kena jaga vocab nya....ing nya....hahahhaha...

Kira dah kahwin terlepas satu cabang dlm kehidupan mereka, sebenarnya hidup ni bnyk cabangnya kena dtempuhi jd kena bnykkn bsabar.......pas kahwin org tanya bila nak ada anaknya..ishh yg tu xyah citer eh, aku mana leh citer blum akil baligh lg nak citer bab tu...

Jadi aku nak ucapkan selamat pengantin baru kepada :-

05/06/2010 -- AzwAn iBRAHIm semoga kekal anak cucu (paksa aku jadi kameraman dialak)

06/06/2010-- Kak loe jEDA (aKHIR NYA kaHwIn dGn OrG laIN JG)

10/06/2010 --mEK Loe (Woris aku Ni)

13/06/2010--Shya (seMoGA PERKhAWInan ni satu DeTiK yG bRmakNa uTk SeLAmanYA..)

13/06/2010--RaziMAn

Dan Yang lain semoga berbahagia sehingga ke akhir Hayat......
(Jangan tulis semoga kekal ke anak cucu sebab bila tulis mcm tu pas ajer dapat cucu terus jadi lain ..sebab kita doa hingga ke anak cucu ajer kan..)


Dan ucapan ni di tujukan kepada 2 org sahabat aku baru mendapat sinar baru..haahhahaa bukan lah baru mendapat CaHaYA mAta Pertama kali...

Saridzuan@Eju-- Dhia Zafiraqh (comel nama)

Zara & Marzuki-- Wan Nur Addeana adira( panjangnya nama)

Hanan-- Tak tahu plk aku bila masa dia mengandung..aper pun tahniah utk anak ke 2

Tahniah
Tahniah
......................>>>>............................


P/s : Nampak gayanya kena cuti seminggu ni....habis lah bos lepas ke tak....mesti bos tanya mcm ni " kau ni asik g kenduri org ajer..kenduri kau bila lak?"......hah ambik kau...Jawap ...tu soalan permulaan sebelum balik kg........mlm ni nak kena stady ni..ahhahahahhaaha

2 comments:

ENoMaTSeNsEi said...

haha....pah demo bilo plok abe apis?

dav_perantau said...

aloss..hok tanya ni...lagu mana?tanya org plk..