Nuffnang

Wednesday, May 26, 2010

FOOT DETOX PATCH

Dah lama aku nak citer pasal produk yang aku guna sekarang..Bukan nak promosi barangan ni cuma berkongsi cerita ajer..Produk ni namanya FOOT DETOX PATCH...fungsi nya untk membuang toksin dlm badan....(baguskan..kita xtahu berpa banyak toksin dlm badan ni)..dan fungsi lain ialah(jap nak paste dr blog tuan punya penjual produk ni).'
. Membantu buah pinggang dan sistem limpa menjalankan fungsi pembersihan toksik dari badan

2. Membantu mendapatkan tidur yang lena, menghilangkan sakit kepala dan kepenatan

3. Membantu menghilangkan kesakitan dan lenguh pada kaki

4. Meningkatkan tahap imuniti,pengedaran darah dan membantu penstabilan metabolisme

5. Mengurangkan ketegangan pada otot dan membuang air berlebihan dalam badan

6. Menjauhkan dari sembelit

Banyak juga lah kebaikannya, tujuan aku beli untuk mak aku yang lenguh kaki serta sakit lutut.....aku ingat nak belikan produk yang dlm iklan yg Jamalluddin Hassan jadi model tu...Sarung lutut tu.....aper entah nama..kalau korang ada cadangan bg tau aku yaa..kician mak aku xleh nak tidur seh...rasa lengguh....aku balik hari tu, darah tinggi naik sebab xcukup tidur...

Tapi disebabkan fungsi menda alah ni lagi banyak ..Aku cuba juga membeli dr online...Cepat betul sampai nya...Hari ni aku tempah lusanya dah sampai....

Sebelum mak aku menggunanya, aku test kat aku dulu kan..mana tau produk ni x di luluskan leh membahaya kan aper....Tapi alhamdulilah setakat tiada aper aper yg berlaku..Cuma toksin aku tu banyak sangat, yg tu aku risau...nampak sangat banyak yg kuar...

Hhehe..jangan kutuk lak yaa...tu percubaan kat kaki aku...nak tgk tak hasilnya..


Kat bawah



lagi



lagi


agak kotor skit eh..


lagi


lagi


ni utk percubaan kali pertama...tgk yg atas tu yg blum pakai lg masih putih lgi...masih dara lgi...

utk kali kedua

masih sama seh


Dan hari hari seterusnya mmg mcm tu juga..aku tak tahu sampai bila akan berkurangannya...

Mesti korang nak tau aper kebaikan aku pakai menda ni..ada kesan aper ape tak....
Ok lah setakat hari ni aku pakai mmg ringan skit tubuh aku..bangun pagi mmg senang eh..nak tidur agak ssh eh skit sebab terasa tau, mcm panas2 skit kat tapak kaki....mcm ada menda yg kuar gitu...Fusss bau herba tu xyah cakap eh ..mmg kuat...

Gtu ajer aku leh cakap sebab aku xdapat nak citer lebih lebih baru pakai 4 hari ..hahahahhaa

p/s: mood krg skit nak bercerita..kalau ada perubahan pasni aku citer lagi pasal FOOT DETOX ni..

2 comments:

Nolid said...

dah pih, mu rasa lega dah ker kaki mu???

dav_perantau said...

kaki aku mmg lega doss wess....biasa jah..niat aku nak buang toksin jah