Nuffnang

Tuesday, May 11, 2010

Sakit tekak+Selsema

Adus..sakit tekak lagi....perit dlm tekak mcm di di hiris2 gitu...nak telan air pun sakit....rasa tubuh pun rasa semcm jah..lemah seh.....aku rasa baru ajer kena ..kena lagi...Malasnya nak g klinik nak jpa doktor, rasa sakit biasa ajer ni, serba salah nya....InsyaAllah sembuh nnti ni....Mungkin sebab air kat parit raja yang kotor kut....Tapi dlm minggu ni aku minum air mineral ajer...

Risau jgakan...sakit tekak + selsema + nak demam ajer+ lemah badan.....nak g ke tak ni...aku makan STREPSILS, harap sembuh eh.......

Alhamdulilah, pepagi td rezeki murah sebab kawan aku bagi buah kerini (tau tak)kalau kelate panggil kenin jah...aku mmg lama nak rasa makan buah ni.ialah biasalah kalau duk kg kg senang seh..org bagi ajer...kat sini kena mintak dulu..atau pun kena beli eh....ada ker kat kedai aku tak pasti eh...

2 comments:

jiha said...

bek ko pi check pis..skg ni dh byk sgt kes demam denggi berdarah..bek g j check..syg duit watpe..klu kesihatn truk..duit leh cari..

dav_perantau said...

aku dah check lah,,,,,alhamdulilah sihat walafiat