Nuffnang

Tuesday, May 25, 2010

Melayu + Jawa + Pakistan



Ni kongsi cerita cikit ajer...Tak banyak..hari sabtu minggu lepas ..sabtu yg terbaru ni...Berlangsung perkhawinan kawan aku ni leh katakan bodyguard aku eh..baik orgnya...kalau aku ada masalh mcm gaduh gaduh ker, kena langgar ke panggil ajer dia(setakat ni xder lah)....gerenti sapo sapo tgk dia semua takut seh....dgn muka bengis, rambut panjang, berbadan besar mcm malek noor tu..yaker?...hahahhaaa

Sebenarnya dia baru berkahwin secara mengejut tup tup kahwin....sebelum ni dia ada cakap kat aku, bila nak kahwin nnti baru dia potong rambut...aku pernah tgr dia dulu....rambut panjang (nnti nak mandi wajib xrata lak...hahahaha) kesitu lak.....Sebelum ni dia xder tanda tanda dia nak kahwin...dia cakap dia serah kepada Family dia carikan...

Akhirnya jodoh nya jupa org luar negara seh..hebat...bukan minah salleh tapi minah pakistan...fuyooo lawoooooooooooooo....wak cakap luuuu....
Majlis tu dia ajak saudara mara dan kekawan terdekat ajer...org kg pun dia xajak lagi..sebab dia buat majlis kecil kecil mgkin 2/3 bulan dia nak buat majlis besar besaran.....nak ajak semua sekali...kira ok eh tu kan....

Mmg jodohkan, aku ni xsabar nak tau kisah diorg ni..tapi keadaan masa tu tak mengizin kan....sebab dia cakap cerita nya panjang sangat...aku tgk bini dia senyap ajer...patut lah senyap dia xpaham sangat bahasa melayu...kician lak kat dia blur blur bila aku borak dgn kawan aku tu....

Last sekali kawan aku cakap eh....mak dia dr pakistan ada bagi cincin mas dgn jam....mmg klasik seh....org laki mana leh pakai mas dosa..xtahu eh mcm ner khidpan diorg pasni....sebab bahasa berlainan ni....
cincin mak dia dr pakistan bagi....

Jam, aku lupa brand aper...mmg pelik..bateri habis..sempat ambk gambar kah kah

Aku doakan diorg berbahagia.......

0 comments: